Har du mistet babyen i gulvet?

• Trådstarter Trådstarter eLLe*meLLe
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: Sha

ORIGINAL: Longsen

ORIGINAL: Kickie

ORIGINAL: Lisfje

Nei, men jeg dunka hodet hennes i en dørkarm på vei gjennom døra en gang.......... [&o]

Huff jeg og!

uff! ja det har jeg å gjort

*DUNKEHUETIDØRKARMEN FORBUND*

det har jeg gjort også også har jeg holdt på å kline huet hennes maaange ganger i dørkarmen.
men hu grein ikke når jeg gjorde det, forventa meg det vrælet[:-]

Nei.. Glad er jeg for det!!

Nei, men jeg dunka hodet hennes i en dørkarm på vei gjennom døra en gang.......... [&o]

Huff jeg og!

Må tooooooooooooo ! [&o]

Huff jeg og!

Har ikke mista han, men en morgen sto jeg med Matheo i armene og masa på Benjamin om at han måtte ta å få på seg jakka, for vi hadde dårlig tid! Så ble jeg så opphengt i det at jeg nesten glemte at jeg hadde Matheo i armene. Plutselig så heiv han hodet bakover, og det var sååååååå nære på at jeg mista han. Han var seriøst i bro før jeg rakk å ta tak i hodet hans.
Det var driiiit ekkelt, og jeg grein så tårene spruuuta![:(]

Ikke mista, men han har ramla ut av senga vår to ganger, så jeg stemte ja.

Ene gangen lå han å sov midt på senga vår mens jeg var på rommet å bretta klær. Så ringte telefonen som lå oppe og jeg løp opp for å hente den. Da hadde han våkna og rulla rundt til han datt ned[:o][:(] Det skal sies at jeg gråt mer enn han.

Han lå i senga vår i går morgest, igjen... Og da har han våkna, vært helt stille, rulla seg på magen og "krabbet" bort til kanten og ramla ned. [:(] Gutten min er mer aktiv enn jeg er klar over tror jeg.

Heldigvis er ikke senga vår noe særlig høy, så verken kul eller noe i hodet. Og jeg skrek mer enn han igjen[8D]

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Ene gangen lå han å sov midt på senga vår mens jeg var på rommet å bretta klær. Så ringte telefonen som lå oppe og jeg løp opp for å hente den. Da hadde han våkna og rulla rundt til han datt ned[:o][:(] Det skal sies at jeg gråt mer enn han.

Han lå i senga vår i går morgest, igjen... Og da har han våkna, vært helt stille, rulla seg på magen og "krabbet" bort til kanten og ramla ned. [:(] Gutten min er mer aktiv enn jeg er klar over tror jeg.

Heldigvis er ikke senga vår noe særlig høy, så verken kul eller noe i hodet. Og jeg skrek mer enn han igjen[8D]

Uff det der er jeg redd for også. å nå som han ruller lett har jeg begynnt å bruke dynene våre som hinder.. Ruller de sammen i store pølser og legger på hver side av han..

ORIGINAL: janett85

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Uff det der er jeg redd for også. å nå som han ruller lett har jeg begynnt å bruke dynene våre som hinder.. Ruller de sammen i store pølser og legger på hver side av han..

Han her "krabber" enten over dem eller under dem, for jeg hadde også gjort det[&:]

Nei har ikke mistet han..Har ikke slått hue i dørkarmen.. Men jeg klemte beinet hans i døra på bilen[:(] Tok Mats ut av setet sitt å holdt han inntil meg.. Akkurat idet jeg skulle lukke døra sprella han med beina å beinet kom mellom døra.. Gikk bra.. Jeg slang ikke døra igjen liksom.. [:(]Men det var gruuusomt for det.. Får så vondt selv...[:(]

Huff jeg og!

æ å..

Back
Topp