Har du merket endringer i humøret til babyen?

Hinkelpinkel

Andre møte med forumet
Fødte tidenes solstråle i mars, og hun har smilt døgnet rundt siden -inntil denne uka! Nå har hun plutselig sinte utbrudd både dag og natt (mens hun sover!) ... Altså: hun er fremdeles en "glajente", men har vært mer grinete og sinna i det siste. I tillegg bæsjer hun enda oftere enn før, og våkner oftere på natten (det trenger ikke være relatert, men nevner det i tilfelle andre skulle kjenne seg igjen).

Er det tenner på gang kanskje, og har noen opplevd lignende hos sin marsbaby nå i det siste?

Min har hatt ekstra mye luft i magen. Prumpet mye.f ørste tannen er akkurat gjennom nå. Men ellers så er det veldig opp å ned på humøret hans om det er en utviklingsperiode eller ikke

Her er det mye luft i magen, og myyyye våken på natta. Hun er vel egentlig for det meste fortsatt glad, men kan få skikkelig sinneutbrudd uten noen grunn så vidt jeg kan se. Kan jo være tenner? Her har jeg trodd hun har begynt å få tenner de 3 siste månedene så aner ikke :hilarious: men noe skjer i kroppen til lille valkemor :p

Her har humøret gått opp og ned hele tia egentlig, men de to første ukene i september var hun helt i fistel! Sint og sur hele tia... Men så lærte hun seg å komme seg fremover så nå går det mye bedre :) ser at det er tre tenner på vei nå da, som sikkert bryter igjennom i løpet av ei uke eller to, så her stålsetter vi oss for en sutreperiode igjen :) har allerede fått tre tenner, og har vært slik gangene før...

Samme her! Har vert ei solstråle siden dag 1. Er det fremdeles, men kan bli rasende. I dag skrek hu hele kjøreturen på 20 min. Prøvde å få roe henne, men hun var rasende xD

Back
Topp