Har du mange kredittkort?

Har ikke :) klarer meg helt fint uten.... Sambo har et som vi har hatt med oss på ferier o.l... men utenom det så er det ikke i bruk..

Bare ett, og prøver å bruke det minst mulig.

Kanskje det bare er min bank som insisterer da, vet ikke jeg, men fikk i allefall beskjed om at kredittkort fulgte med.. :p

Hadde banken prøvd å tvinge på meg et kreditt kort, hadde jeg klippet det i to :)

Har ett nå som jeg holder på og betale ned på. Ble tatt opp etter brudde med meg og x'en. Men har før hatt som jeg har slitt me og betale ned på. De kortene er noe drit. Men et snart i mål me dette og da ska det kastes

Jeg har ikke, av den enkle grunn at det hadde gått rett til helvete:P
Mannen har, og det går veldig fint;)

Jeg har mastercard. Som ung hadde mannen min og jeg mange kredittkort. Ingen hadde noen gang forklart meg økonomi og vi hadde ingen styring. Jeg synes faktisk husholdningsbudskjett birde være en del av matte undervisningen til alle elever i videregåendeskole. Vi endte opp med store problemer for gjelden var høy (ikke helt luksusfellen men dog høy). Heldigvis eide vi egen leilighet og fikk bakt alt inn i lånet på huset. Etterpå gikk vi økonomi ogg budskjettskole hos min farfar som er økonom. Han lærte oss mye.

Vi kvittet oss med alt vi hadde av kredittkort unntatt ett mastercard som vi bruker når vi kjøper flyreiser med ryanair. De har nemlig helgardert seg sånn at dersom fly kanseleres får du ikke en kr tilbake uansett grunn men forsikringen påmastercardet dekker det. Vi betaler alltid tilbake summen rett etterpå.

Jeg har flere. Ett som jeg bruker til dagligvarer og som gir rabatter der, ett til klær og bensin som gir rabatter der og ett til netthandel. Betaler alle innen forfallsdato.

har et fra den banken jeg tilhører. Greit å ha på reiser o.l, ellers blir det meget lite brukt. *tørke støv av*

Har ett og kun fordi banken hadde pakkeløsninger.
Men jeg har heldigvis ikke behov for det.
Bruker det kun til å bestille reiser pga inkludert avbestillingsforsikring og god reiseforsikring.

Back
Topp