M
Moderator Steffen
Guest
Har du snakket med venner om hva du ønsker? Tror du at du kommer til å få det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk det da jeg var gravid sist, og nå tenker jeg at jeg helst ikke vil ha det. Har tenkt tilbake til sist gang da den ble holdt av venninner som ikke hadde barn selv og hele greia ble på en måte "overfladisk", men selvfølgelig koselig. Skal likevel innrømme jeg hadde satt mer pris på en eventuell gave etter fødsel med ting man har behov for: mat, godteri (alt som gir energi), gavekort på pizza eller annet som passer for en sliten mamma. Fikk dette fra min beste venninne på sykehuset, og det er den opplevelsen jeg sitter igjen med som den beste <3 De andre venninnene mine har omtrent ikke vist noe hensyn eller brydd seg etter fødsel... Er ikke det rart? Venninner som er så gira når du er gravid, men når barnet har kommet er det ikke plutselig så spennende lenger... Ho ene som var i babyshoweren min har enda ikke møtt sønnen min som nå er 1,5 år gammel.
Til syvende og sist: babyshower er koselig, men ikke på langt nær like viktig med behov man trenger etter at barnet har kommet til verden.
Signerer detteKunne godt ha tenkt meg det, men jeg har ingen nære venner som kommer til å arrangere noe sånt for meg. Jeg hadde ikke en gang noen jeg kunne spørre om å være forlover for meg når jeg giftet meg i sommer, og endte opp med ei jeg var nabo med en periode.