Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne jeg og [emoji4] hvis folk ønsker å gi gaver syns jeg det kan være like kjekt med gaver til oss foreldre, gjerne i form av mat som ostehorn ol, da vi gjerne har full fokus på baby og andre ting blir satt litt til siden [emoji4] bleiekaker som jeg skjønner er en gjenganger på babyshower er minst like nødvendig etter fødsel også.Nei. Syns det er vanskelig å skulle feire et barn som ikke er født. Og dersom det ikke skulle gå bra sitte der med alle gavene. Vil mye heller ha besøk etter på, setrer større pris på det[emoji4]
Nei. Syns det er vanskelig å skulle feire et barn som ikke er født. Og dersom det ikke skulle gå bra sitte der med alle gavene. Vil mye heller ha besøk etter på, setrer større pris på det[emoji4]
Jeg tror faktisk bare jeg er litt mer praktisk anlagt, og at dåp ikke er viktig! Barnet får mye da det blir født, og jeg tenker at det holder!Veldig uenig, uavhengig av religion.
Dåp/navnefest er en feiring av barnet som barnet er med på. Gavene til barnet er ofte slike gaver som det kan ha med seg som voksen.
Sånn sett mener jeg at babyshower er mer overflatisk, og mer for mor. De to kan ikke sammenlignes, mener jeg da.