Har du lyst på baby shower?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Er babyshower vanlig i omgangskretsen din? Har du lyst på baby shower?
Hvorfor/hvorfor ikke?

Har kjempelyst på babyshower [emoji1] Alle venninne mine som har fått barn har blitt overrasket med babyshower, så det blir nok jeg også [emoji7]

Jeg vil ha babyshower! Hadde det sist og var kjempe koselig[emoji7] I min vennekrets er det vanlig. Vil ha det fordi det var så koselig å ha alle venninnene mine samlet. Jeg har bodd på litt forskjellige plasser, så å se alle de, på samme sted og at de kom for å overraske meg var helt fantastisk![emoji177]

Det er ingenting jeg forventer, men det hadde vært super koselig[emoji1]

Ettersom jeg ikke hadde det med mine 2 første ettersom det heller ikke var vanlig (er 9 år siden med den minste)
Så babyshower er jo noe som har vært i vinden det siste.
Så har jo vært i mange babyshower'e å så klart ønsker jeg å ha et selv :smiley-bounce016

Fikk det forrige gang, og håper jeg får det igjen :)

Nei. Syns det er vanskelig å skulle feire et barn som ikke er født. Og dersom det ikke skulle gå bra sitte der med alle gavene. Vil mye heller ha besøk etter på, setrer større pris på det[emoji4]

Fikk babyshower med begge de to første barna og blir veldig glad om jeg får det igjen! [emoji4] Men vil ikke forvente det, er ingen selvfølge tenker jeg. [emoji846]

Jeg forventer ingen ting siden dette er nr 2, men det hadde jo selvfølgelig vært koselig med en babyshower til [emoji5]

Ja, jeg har lyst på babyshower [emoji4] har bare vært på babyshower til andre og det har sett så koselig ut [emoji7]

Nei. Syns det er vanskelig å skulle feire et barn som ikke er født. Og dersom det ikke skulle gå bra sitte der med alle gavene. Vil mye heller ha besøk etter på, setrer større pris på det[emoji4]

Signerer denne [emoji5]

Altså, jeg synes faktisk babyshower er bedre enn dåp.. ☺️ Men nå har jo selvfølgelig dette med om man er religiøs eller ikke. Men jeg tenker at det er viktig å ha alt man skal ha før fødsel, og det er MYE som er veldig dyrt! ☺️

Skal ha :D men den blir jo ikke så hemmelig siden jeg vet om den og hvilke mennesker som blir invitert!

Altså, jeg synes faktisk babyshower er bedre enn dåp.. [emoji5] Men nå har jo selvfølgelig dette med om man er religiøs eller ikke. Men jeg tenker at det er viktig å ha alt man skal ha før fødsel, og det er MYE som er veldig dyrt! [emoji5]

Veldig uenig, uavhengig av religion.
Dåp/navnefest er en feiring av barnet som barnet er med på. Gavene til barnet er ofte slike gaver som det kan ha med seg som voksen.

Sånn sett mener jeg at babyshower er mer overflatisk, og mer for mor. De to kan ikke sammenlignes, mener jeg da.

Jeg har lyst på, men er ikke noe jeg forventer å få. [emoji5]

Hadde vært koselig, men har så lite venner [emoji849] så ville nok bestått av familie for det meste..sånn går det når venner viser seg å ikke være venner med årene [emoji28]

Hadde vært koselig, men tror ikke noe gidder å arrangere det for jeg fikk ikke det forrige gang heller [emoji85]

Nei , er vel en av de få som ikke ønsker skjønner jeg.... liker ikke å ha så mye oppmerksomhet rettet mot meg.. syns det er kleint [emoji23] Sist saken tydelig ifra at jeg heller inviterer alle etter baby er født.... fordi jeg hater å være midtpunkt... det ønsket ble ikke hørt, og alle så at jeg ikke likte det(selv om jeg virkelig prøvde å late som)... håper de hører på meg denne gangen [emoji849]

Back
Topp