Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble overrasket med babyshower i helgen, og det var veldig kos altså!![emoji7]Ønsker egentlig ikke babyshower. Er ikke glad i masse oppmerksomhet og synes det er litt rart å feire en som ikke er født. Vil heller ha besøk etter fødsel når man vet at alt har gått bra. [emoji4]
Jeg skal «hjem» til mamma og pappa til helgen, og da håper jeg litt at vennene mine som bor på den kanten av landet har planlagt en liten overraskelse [emoji4] det hadde vært veldig hyggelig [emoji173]️
Har vært i flere , men ønsker ikke ha det selv. Det har de nærmeste fått beskjed om, og respekterer. Mye koseligere å få besøk etterpå, når man også vet at alt har gått bra
Må svare på min egen kommentar her:Har ikke så mange nære venninner lenger, da veldig mange har flyttet, og jeg ser for meg det kan bli litt vanskelig å å få til. Men jeg vet ikke helt om jeg vil ha det, hadde jo vært koselig, men tror det hadde vært enda mer koselig å ta babyshowern etter at babyen er født så kan man vise frem den lille til alle
Tror jeg hadde syntes det hadde vært koslig, men ser ikke for meg at det er noen som tar seg tid til å planlegge noe slikt for meg. Har ikke så mange nære venner som jeg hadde før.
Tror jeg hadde syntes det hadde vært koslig, men ser ikke for meg at det er noen som tar seg tid til å planlegge noe slikt for meg. Har ikke så mange nære venner som jeg hadde før.