Har du lyst å ta 3D-ultralyd?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Steffen
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Steffen

Guest
Under en ultralyd blir man som regel veldig fascinerte over hva man får se, og bildene som vises på skjermen kan være både fine og flotte å følge med på, da spesielt i 3D og 4D! En ultralyd har gode medisinske formål, og man kan få mange svar under en undersøkelse som dette.

Les mer om 2D, 3D og 4D ultralyd her, jordmor Merete Arnøy forklarer :)

Har dere vært på ultralyd enda?
Har dere lyst å gå på 3D eller 4D ultralyd?

skjermbilde-2017-10-27-kl-11-14-27-png.235064

Jeg tok 3D-ultralyd sist svangerskap i uke 28 og skal gjøre det samme denne gangen også! <3

Gjorde det med fjerdemann, syntes ikke det var verdt pengene - så det dropper vi glatt.

Skal ikke ha annet enn 2d, synes det er morsommere å vente til ungen er ute med å vite hvordan h*n ser ut!

Nei, ser ikke helt behovet, og syns det blir litt vel kostbart. Får rekke med de ørten vanlige ultralydene jeg skal ha. :P

Jeg hadde med sønnen min. Det var stas det, men han sov hele tiden, og selv ikke en halvliter Cola og masse hopping kunne vekke han.

Tror ikke jeg kommer til å gjøre det denne gangen.

Vi prøvde sist, men ettersom han lå så langt ned (lå langt ned hele svangerskapet) fikk vi ikke sett noen ting, så var litt sløsing med penger :) antar at vi ikke gjør det denne gangen.

Nei tror ikke det, synes det koster for mye. Har hatt en tul i uke 8, så blir det ordinær ul og har ikke planlagt mer enn det.

Back
Topp