Har du lest...

Troublemaker2.0

Forumet er livet
en eller fler av Harry Potter bøkene og kan med hånden på hjertet si at du ikke likte det..?
Har en liten diskusjon med sambo her som mener Harry Potter er latterlig.. Men saken er jo selvfølgelig at han aldri har lest så mye som en side i bøkene. Ei heller sett filmene.. Og jeg har inntrykk av at dette er et vanlig fenomen. Alle som ikke har lest bøkene eller sett filmene mener Harry Potter er ræva. Men finnes det noen som faktisk har lest bøkene som kan si det samme?

Har lest halve den første boken, og likte det ikke.

Har sett en av filmene også, gav meg ingenting.

har lest de 2 første bøkene, det er mange år siden. jeg likte og lese de bøkene jeg har lest, samme med filmene[:D]
kunne tenkt meg å lese alle bøkene.

Jeg har lest ALLE bøkene,og jeg elsker dem..
Jeg tror egentlig det er litt umulig å ikke elske de bøkene,når man har lest en..

Jeg ELSKER Potter-serien.
Har lest den så mange ganger at jeg ikke har mulighet for å telle. Bare den nyeste boka er sikkert lest 6 ganger.

Jeg har kun vært borti ett menneske som har lest en Potterbok og ikke likt det, det var ei jeg gikk på ungdomsskolen med. Hun hadde fått den i en klubb og lest den, syns den var dårlig.
Men ellers har jeg aldri hørt om noen av den sorten. Tror det er en sjelden rase.

Og jeg må si jeg blir veldig irritert når jeg hører folk si at Potter er så dårlig osv, og det baserer de på filmene. [:@]

Har sett alle filmene og lest litt av første boka, og jeg syns helt ærlig det var rævva. 

Jeg har lest alle bøken både på engelsk og norsk og jeg digger bøkene. SÅ kan dessverre ikke svare deg på spørsmålet.
Men er litt hvor interressert man er, elsker Harry Potter bøkene og lest de flere ganger. Men har aldri lest og kommer heller aldri til å lese Ringenes Herre selv om jeg har sett filmene.. [:)]

Jeg sier ikke at det er dårlig da vertfall, men at det ikke er noe for meg.

Og jeg har prøvd lese, og se filmen.
Men.. nei.

Jeg elsker harry potter bøkene
Jeg elsker harry potter filmene
Jeg elsker harry potter playstation spillene..

Jepp harry potter fan, og anbefaler de til alle som spør meg om bøker... Men var jo ikke det du spurte om, forskjellige mennesker, forskjellige smak.

Jeg begynte på den første boken i april 2009 og var ferdig med den siste i juli 2009... Klarte ikke legge bøkene fra meg.... Og jeg vil lese de igjen nå....

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg har lest ALLE bøkene,og jeg elsker dem..
Jeg tror egentlig det er litt umulig å ikke elske de bøkene,når man har lest en..

ELSKER både bøkene og filmene,men hadde jeg ikke lest bøkene,hadde jeg gått glipp av utrolig mye i filmene... det er rett og slett ikke mulig at filmene er like bra,det har de ikke tid til!! så ja,elsket filmene og,men satt stadig og humret for meg selv da jeg visste historien RUNDT mange av poengene som andre ikke skjønte.

men sånn er det jo med ringenes herre og da.. og sikkert maaaaange andre!![;)]

men bøkene er jo noe av det beste jeg har lest!!!! dritspennans[:D]

Jeg har ikke daua ennå, men kan med hånden på hjertet si at det er ræva å dø.
Get my point?

ORIGINAL: Kjetter

Jeg har ikke daua ennå, men kan med hånden på hjertet si at det er ræva å dø.
Get my point?

høhø der har vi en av den sorten jeg snakker om [;)]
Get my point?

ORIGINAL: håper85

Jeg elsker harry potter bøkene
Jeg elsker harry potter filmene
Jeg elsker harry potter playstation spillene..

Jepp harry potter fan, og anbefaler de til alle som spør meg om bøker... Men var jo ikke det du spurte om, forskjellige mennesker, forskjellige smak.

Jeg begynte på den første boken i april 2009 og var ferdig med den siste i juli 2009... Klarte ikke legge bøkene fra meg.... Og jeg vil lese de igjen nå....

Jeg har alle spillene til data, syns de er kjempegøye! [:D]

Jeg har sett etpar filmer og bøkene frister minimalt..
Sambo leser bøkene og når han setter igang får man ikke kontakt med ham.. Jeg syns det er sykt[8|]

Har sett halve første filmen, gadd ikke se ferdig hele for det var gørr kjedelig [:'(] Men Ringenes Herre derimot- da snakker vi FILM![;)]

ORIGINAL: lillemæ

Har lest ei av bøkene (kommer ikke på hvilken). Syntes den var ekstremt latterlig og hadde bestemt meg for å ikke se filmene. Men etter jeg så første filmen ble jeg hekta!

Så her er ikke bøkene noe for meg...

lønner seg å begynne med den første da. Hvis ikke er det ikke rart du ikke likte den!

Jeg liker ikke sjangeren, dermed gir det meg fint lite å lese bøkene. Jeg leste imidlertid et par av de uansett, i og med at maaaange av elevene mine elsker bøkene.

Smak og behag. [;)]

sambo likte ikkje harry potter i d heile tatt (sett første filmen tror eg, men ikje lest någenting), men så leste eg i første boken, og fekk han til å lese høyt for meg ein kveld, og plutselig va han hekta [:D] nå har han lest ALLE bøkene på under 4 mnd tror eg d va, og han lese sjelden til vanlig,[:D]

Har lest alle bøkene på både norsk og engelsk, flere ganger, og elsker dem.
Umulig å gjøre noe annet etter å ha lest dem!

Back
Topp