Har du laga noko til babyen?

Eg har fått dampa det som blir hentesett viss ingen andre har noko spesielt dei vil eg skal bruke. Har laga to bukser fordi den første såg alt for stor ut.

Alt er strikka i alpakkaull, fekk ein pose med mange nøster i forskjellige fargar av ei venninne. Det blir eit fargerikt barn dette her. Veit ikkje kva for kjønn vi får heller, så har prøvd å gjere det kjønnsnøytralt.
9960efd187a183bc491599d6cd7f0236
Så flotte farger!

Eg har fått dampa det som blir hentesett viss ingen andre har noko spesielt dei vil eg skal bruke. Har laga to bukser fordi den første såg alt for stor ut.

Alt er strikka i alpakkaull, fekk ein pose med mange nøster i forskjellige fargar av ei venninne. Det blir eit fargerikt barn dette her. Veit ikkje kva for kjønn vi får heller, så har prøvd å gjere det kjønnsnøytralt.
9960efd187a183bc491599d6cd7f0236
Så fint

Jeg tenker også å strikke et teppe eller to, men vet med meg selv at jeg fort vil gå lei da jeg liker litt mer mønster og variasjon... Tenker på både bellatepppe og det hjerteteppet eller noe i den dur... Har også strikket et sett med noe hullmønster og har mønster på teppe til det, men ikke helt bestemt meg enda...

Skal ha vogntepper jeg brukte når jeg var baby som min mor har strikket :)

Jeg tenker også å strikke et teppe eller to, men vet med meg selv at jeg fort vil gå lei da jeg liker litt mer mønster og variasjon... Tenker på både bellatepppe og det hjerteteppet eller noe i den dur... Har også strikket et sett med noe hullmønster og har mønster på teppe til det, men ikke helt bestemt meg enda...

Skal ha vogntepper jeg brukte når jeg var baby som min mor har strikket :)
så koselig!

Jeg har ikke laget noe enda, men har litt lyst til å lage album med ultralydbildene og av meg og pappaen :) også har jeg lyst til å strikke noe, men jeg vet liksom ikke hva enda

Jeg driver å lager babynest til ei venninne. Har fortsatt to babynest som jeg lagde til storebror. Tenker jeg bruker de igjen :-)

Det så ut som noe jeg kan lage :D driver på med spiralsokker nå. Vil du dele oppskriften :)?
Eg dikta oppskrift undervegs, men kan prøve:

Ca 80 masker med noko tynt garn (dette er Inca frå Rauma, passar til pinne 2,5-3 trur eg, omtrent som babyull), meiner eg brukte pinne 2,5. Strikka eit par cm vrangbord. Deretter ville eg ha det litt luftig + spiral så eg strikka *2 vr sammen, 1 kast, 2 rett* - i staden for vrangbord vidare. På alle omgangane deretter blir det å strikke *den vrange maska + kastet vrang saman, 1 kast, 2 rett*.

Felling: *vr+kast vr saman, kast, 2 r sm* neste omg utan felling, deretter strikka eg *vr+kast vr saman, 1 r* heile omg, 1 omg utan felling, så 2 rett saman to omg. på rad og trakk tråden gjennom til slutt.

TRUR det var sånn ca slik eg gjorde det. Ser forbedringspotensiale både i mønster og felling, men ikkje nok til å gidde å strikke på nytt. Feel free to endre det du vil!

Garnnøstet eg trædde hua på for å ta bilde er ca 37-39 cm i omkrets, så hua passar nok dei fleste normalt store nyfødde.

Har strikket 2 luer + heklet 1. Strikket booties, trultemors buksedress, gullungen romper, snoningstrøje, hullmønstret kortbukse og heklet pledd. Begynte på en jakke, men var så mye feil i oppskriften at jeg må rekke opp og begynne på en annen oppskrift ;) Kunne tenkt meg å sy babynest, men vet ikke om jeg får det til!

Har strikket 2 luer + heklet 1. Strikket booties, trultemors buksedress, gullungen romper, snoningstrøje, hullmønstret kortbukse og heklet pledd. Begynte på en jakke, men var så mye feil i oppskriften at jeg må rekke opp og begynne på en annen oppskrift ;) Kunne tenkt meg å sy babynest, men vet ikke om jeg får det til!
Produktiv du! Har du strikka snoningstrøya etter dansk oppskrift, eller fins den på norsk og?

Har strikket et vognteppe.
Nydelig vognteppe. kjekt om du vil laste opp bilde under tråden Bilder- hobby.... der ligger det andre ting folk har strikket og laget :)
491694972a1ff78e909a9c8487f1ce2d

Holdt egentlig på med et nøstebarnteppe også, men fikk 5 tepper til jul og hadde 3 etter gutta, så ungen skal bli godt pakket inn! Har rekt opp teppet og skal strikke ullbukse av garnet isteden. ...

Back
Topp