Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fint! Blir et skikkelig regnbuebarn.Eg har fått dampa det som blir hentesett viss ingen andre har noko spesielt dei vil eg skal bruke. Har laga to bukser fordi den første såg alt for stor ut.
Alt er strikka i alpakkaull, fekk ein pose med mange nøster i forskjellige fargar av ei venninne. Det blir eit fargerikt barn dette her. Veit ikkje kva for kjønn vi får heller, så har prøvd å gjere det kjønnsnøytralt.
Åh, så flott! Det er så kjekt å sjå på/bla i sånne album, og spesielt gøy når det er så fint som dette då!Driver å lager "fødselsalbum" til Junior Her er slektstreet på far-siden av slekta Lager to tre som står ved siden av hverandre - et fra Pappans side og et fra min side Synes det ble kult til at jeg har laga det uten mal Vis vedlegget 154333
Kjekt å ha nokon som kan lage ting viss ein ikkje lagar sjølv! Har du bilde av settet?Så fint! Blir et skikkelig regnbuebarn.
Jeg er ikke så flink å lage selv, men svigermor strikker et nydelig grønt hentesett til lillebror.
Ja, det må du gjere!Har strikka et sett og holder på med nummer to... Ikke fått festa tråder og montert enda da, men legger ut et bilde når det er klart
Ja, det må du gjere!
Eg har ikkje sydd i knappar enno, må tenke litt på kva for farge er vil ha...
Treknappar var lurt, har ikkje tenkt på det i det heile tatt. Hjertelig takk!Du har jo mange fargealternativer da jeg ville kanskje gått for noen små treknapper eller noen som matcher det lyseblå nydelig sett du har strikka. Liker så godt andre farger enn bare blått og rosa liksom... Selv om ene settet keg har strikka er blått da... Haha
Eg skreiv mykje i første svangerskap, lite i andre. Har kjøpt sånn svangerskapsdagbok no og, men har jo ikkje skrive eit einaste ord etter veke 9. Heilt håplaust! Får leite i alle innlegg her på BV når eg ein gong i framtida lurar på når eg egentlig kjente spark første gong, eller andre store øyeblikk...Så koselig og flinke dere er
Jeg har ikke fått ordnet noe som helst...
Prøver å notere litt fra svangerskapet, og ta bilder av magen, men ikke like flittig som sist
Nei, har ikke noe bilde. Det kommer nok når babyen kommer og havner inni det.Kjekt å ha nokon som kan lage ting viss ein ikkje lagar sjølv! Har du bilde av settet?