Har du kontroll når du drikker?

Huff så ekkelt! Bra at den kompisen var der! For det virket veldig planlagt og kynisk av de som sjenket deg!
De er to som moret seg på andres bekostning når de drakk. Fikk vite senere at han ene satt inne for voldtekt.
Han er død nå da. Fyllekjørte seg ihjel...

Kontrollert og helt fin dagen derpå. Voksne mennesker som er totalt dritings og oppfører seg som fjortisser på fyllefest er det mest harry jeg vet om, og jeg nekter være en av dem [emoji14]
Ditto!

Nå begynner det å bli noen år siden sist jeg drakk meg sørpe drita, slutta stort sett med det en gang midt i tyveårene. Har hatt noen perioder i livet der jeg drakk endel, men det er lenge siden.

Her innrømmer jeg glatt at jeg har blitt alt for full noen ganger. Jeg er ikke stolt av det, men sånt skjer.
"Rølpefyll" per definisjon her hvor jeg bor er alt for mye alkohol så man mister litt hemninger, men ikke sånn at man spyr på dansegulvet, starver av i grøfta, glattcelle og sånt. Det har heldigvis aldri hendt meg.

Men jeg ble sjenket som 16-åring på hjemmebrent av to fyrer jeg ikke trodde var så.... ekle.
Gikk heldigvis bra, kompisen min tok vare på meg og bar meg hele veien hjem.
Aldri vært så dårlig noen gang som det jeg var dagen etter... jeg trodde jeg skulle dø. Spydde over 19 ganger på 6 timer.
Jeg fikk og ei venninne fikk dop i drinkene vår en gang på byen, aldri vært i så dårlig form som jeg var da av så lite. Men var også heldig, og ble tatt vare på når det skjedde. Utrolig ekkel opplevelse.

Jeg tåler ikke alkohol jeg, blir så dårlig, kaster opp etter 1 glass så dagen der på er ødelagt uansett.. nå rører jeg ikke alkohol så mye nettopp pga dette. Men jeg har full kontroll når jeg drikker, aldri beruset på den måten [emoji4]

Nå som voksen har jeg kontroll, ungdomstiden var noe annet ja

vi har vel alle vært der i tidlig 20åra og bikka litt for mye og ropt på elgen i do etterpå :-P
Spes hvis man blander masse forskjelligg og drikker på tom mage.

Nei nå har jeg mere kontroll heldigvis ..skal somregel leke med barna dagen derpå så da stopper jeg med alkohol før midnatt.:)

Jeg har aldri hatt blackout.

Liker ikke å miste kontrollen helt, alltid likt å vite hvor veska mi er osv. Har veldig god kontroll på å kjenne når rusen kommer og hvor grensa går. Noen ganger har jeg blitt litt fullere enn planlagt, fordi noen ganger tåler man litt mindre, feks ved mensen ol. Men med en gang jeg har kjent det så stopper jeg og drikke og tar meg litt vann. Drikker aldri veldig fort så har en viss kontroll hele tiden.

Opplevde blackout, nesten ikke drukket siden. Så for min del ble det enten eller og da valgte jeg avstå :) Har ikke angret.

Back
Topp