Har du kle for lang tid framover?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Har du mange størrelsar av kle liggande til ungane blir store nok, eller kjøper du etterkvart? :)

Har liggende 3 Størrelser oppover.. Men far arvet mye! Kjøper litt når jeg kommer over salg spe på basis plaggene! Resten er litt vanskelig når man ikke helt vet årstid og vær når de når størrelsen!

Har alltids en størrelse større enn det de bruker liggende :)

Nei det har jeg ikke. Jeg kjøper ny størrelse når jeg ser at størrelsen hun bruker akkurat da begynner å bli for lite. Har heller ikke nok oppbevaringsplass til å oppbevare klær i flere størrelser siden vi har en liten leilighet og en liten bod som er full. Men jeg syns også det er greit å gjøre det på den måten.

Kjøper inn basic klær i større str helle tiden.
Ser jeg favorittbuksa på salg og vi ikke trenger flere, så kjøper jeg i neste str. Gjøres med jakker og sko også. Nå som han er 4,5 år har jeg bare en str større ligende. Størrelsen varer mye lengre nå enn når han var baby :p

Har alt etter storebror ❤️

Frøkna er 3år og har klær liggende opp til str.10 år :hilarious: guttungen arver vi ikke noe særlig til og har de klærne han passer nå :)

Kjøper og planlegger flere sesonger i forveien.. arvetøy blir lagt bort og spart på til men vokser inn i det. Vi har mange boder og mye lagringsplass :)

Lillesøster arver mye av storesøster. Så det blir en del liggende. Glad jeg pakka i sekker, skrev på størrelse å lagret lenge før lillesøster ble påtenkt.

Har alltid kjøpt en str større i alt til eldste da hun alltid har vokst i rekordfart å alltid har vært lang :)

Nei, jeg kjøper når de trenger :) bortsett fra når de var babyer, for da arvet vi masse klær

Vi arver masse og har noen få plagg liggende som eldstemann snart vokser inn i. Kjøper ikke inn noe mer siden det nok kommer mer innen han har behov for neste størrelse. Har spart på det vi har fått så til neste som kommer i april har vi full garderobe til og med to år :p

Vi har arvet kjempemye til frøkna, så opprinnelig trenger vi ikke å kjøpe noe til henne før hun når 122/128:hilarious: til minsten har vi også arvet, men det kommer litt og litt. Gutten som han arver av blir 4 i juni, så str etter kommer når han er ferdig med dem :p

Nja....kommer ann på hva vi arver.
Kjøper jo ikke klær i flere str for å ha. Orker ikke lagre klær for flere år heller.

Siden minstemann arver etter storebror så har vi mye for mange år fremover. Tar vare på det eldste vokser ifra som er fint.
Men eldste har ingen å arve noe særlig fra, så han får etter behov. Kjøper ikke inn for store størrelser men passer på at gaveønsker og det vi kjøper ikke er akkurat passe, men holder iallefall et halvår (så ikke 152/158 str feks, da de vanligvis er mindre enn rene 158,nå når han har bikket 150cm høyde)

Har per dags dato opp til str mann til gutt (eldste gutten er 18) og opptil str 152 til jente (eldste jenta er 11) :)

Ja. Bruker 62, men har en del i 68-86 og litt i 92.

Back
Topp