Har du kjent babyen nå??

Venter fortsatt i spenning. 16+6 nå, så er vel ikke så lenge til håper jeg :)
 
Har nå kjent "dulting" fra innsiden hver siden uke 17-ish. De fleste sparkene kan også kjennes på utsiden, men aldri når samboer er i nærheten, haha [emoji28] fantastisk!
 
Jeg har ikke kjent verken bobler eller sommfugler, men merker av og til at noen bruker blæra mi som tromme [emoji28] også har jeg kjent to klare, tydelige spark i løpet av de siste ukene. Utover det er det mer en ubestemmelig følelse av at noe SKJER, men klarer ikke helt å beskrive det.

Er 18+4 etter OUL. [emoji5]
 
18+0 i dag, og jeg er 97% sikker på at jeg kjente babyen bevege seg nå i formiddag :D Først en slags strykende bevegelse, fulgt av to dult.

Jeg har kjent ting i livmorområdet før, men vært veldig usikker på om det var luft eller baby, siden jeg har slitt med mye luft. Men dette var annerledes. Stas!
 
Små dult, stryk og bevegelser er herved følt! Og skjønner nå at det var det jeg kjente for ca to uker siden også, bare mye lettere:p Altså, for en deilig følelse! Drakk en kopp kakao igår og da var det full turnfest inni der etterpå:love2

Edit: 18+1 idag!
 
Last edited:
Ja nå kjenner jeg tydelig små bevegelser og får Flash backs fra hvordan det var sist svangerskap for 11år siden!
Har ikke kjent etter jevnlig, men igår og idag kjente jeg.
Igår kjente jeg faktisk på utsiden også når jeg pressa hånden godt mot der bevegelsene kom fra. Er 18+6.
Kjente første bevegelse i uke 14.
 
Ja, kjenner av og til små bevegelser. Nesten som luftbobler eller fiskehaler som slår! Blir sterkere og sterkere, da. Gleder meg til at det kan kjennes fra utsiden! :D
 
På oul i går viste det seg at morkaken min har lagt seg foran, oppe til høyre. Det stemmer også da bra med at alle dultene jeg har kjent har vært nede til venstre. Var en del av dem i formiddag. Jeg synes det er surt at dumme morkaken ikke kunne lagt seg pent bak, så jeg fikk kjenne mer bevegelse. Men kanskje jeg er glad for at den ligger der som støtdemper etterhvert? Om det ikke betyr at jeg da kjenner spark i ribbeina og mot ryggen desto mer, da...
 
Back
Topp