Har du kjent babyen nå??

Ingenting enda, men har heller ikke forventet det siden morkaken er foran. Oul neste uke. Da får jeg sjekke om alt fortsatt er ok.

Ja har kjent den noen uker til tross for foranliggende morkake [emoji4] siste uke har jeg kjent liv daglig også[emoji4] 18+1 i dag

Last edited:
Jeg er usikker. Når folk beskriver det som luftbobler som popper, så har jeg jo sånne hele tiden omtrent, siden jeg er veldig plaget med luft i magen... Jeg har hatt noen sånne følelser helt nede i livmorområdet etter jeg har lagt meg på kvelden og ligger på rygg og kjenner etter, men det er umulig å si om det var luft eller fosteret.

Ja, mye liv fra ca uke 13. Er 18+5 idag[emoji4] Jeg har jo to i magen, så kan være derfor det er ofte liv[emoji1405][emoji1405]

Ja! Dette svangerskapet fikk jeg kjenne det litt tidligere :D
Pitte små spark!

Nå har jeg kjent det i 2-3 dager. Fra null spark til en vill sprellemanm. Sparkene er svake, men kjenner han lenge om gangen. Er 17+1 i dag

Mye liv, og pappaen har kjent i en uke på utsiden [emoji7][emoji7] Er 19+5

Har kjent, men kjenner fortsatt ikke hver dag. Kjenner ennå ikke forskjell på å ha én og to i magen, men så er det jo også tidlig ennå [emoji4] 16+2 idag.

Har kjent den velkjente bevegelsen siden midten av uke 12. Det er mye av og på, og når jeg ikke kjenner gode bevegelser, så har jeg kjent det som om det er et stort badekar/basseng med 1 liten sprellende person i som lager strøm.

Er 19+3 med morkake foran, kjenner lite det er lett å være sikker på. :( Lurer på om jeg de siste to kveldene har kjent noe som virker litt annerledes enn luft, 2-3 ganger totalt.. Men det er over på et halvt sekund, så blir så usikker på hva det egentlig var.

19+3 andregangs, kjent liv siden 16. Kjent på utsiden i litt over en uke [emoji170][emoji7]

Lytta nett veldig kjapt på ho med Doppler, og skrudde av når eg fant den tydelig. Kom noken skarpe bobler der etterpå, lurer på om ho blei sint på meg for Doppleren [emoji23] syns eg kjenne ho litt meir og meir, men aldri der eg er heilt sikker på at det var ho. Er 17+0 da, så er ikkje lenge å venta [emoji173]

Synes jeg kjenner noe for første gang nå! Er 16+0 så er kanskje litt tidlig? Fikk vite på TUL at morkaken ligger sånn at jeg kan komme til å kjenne bevegelse tidlig, så kan kanskje hende[emoji7] kjennes ut som kjempelett kiling fra innsiden på høyre side nederst på magen.. noen med erfaring som kan fortelle litt hvordan det kjennes ut?

Ja, nå er jeg endelig sikker på at jeg kjenner noe :Heartred Kjennes ut som litt forsiktig dytting helt nederst i magen. Noen sier det kjennes ut som sommerfugler eller bobler som sprekker.

Back
Topp