Har du kjøpt noe utstyr?

Sambo hadde bilsete fra si siste jente. Vasket den og prøvde å sette den sammen i dag faktisk, men fiklet for mye, så den havnet i kjelleren i 7,5 mnd til. hehe.
Ellers har vi ingenting, blir å kjøpe noe nytt og er inne på finn.no og ser en del greit der. Også har jeg lyst å sy bæresjal og vognpose :) Men, blir ikke shopping med det første nei.

Har ikke kjøpt noe utstyr enda nei. Har en del utstyr etter jenten min, men kommer nok til å kjøpe noe nytt. Tenker å kjøpe en ny vogn hvertfall, også har eg grådig lyst på en kurv :) Men tror ikke eg komme til å kjøpe noe før vi har hvert på ordinær ultralyd i august en gang :)

Vi har vugge, sprinkelseng, bæresele, stellebord, bilsete, vogn, vippestol og alt annet egentlig etter storesøster. Men jeg kommer til å kjøpe ny madrass, klær, sengetøy og eventuelt en søsken vogn til h*n.

Får vi gutt, MÅ jeg jo kjøpe alt nytt av klær, for her er det bare rosa, lilla og rødt :)
Men veldig greit å ha alt på plass syns jeg.

Det eneste vi skal gjøre er å pusse opp soverommet oppe, slik at vi kan bruke det som stellerom også. Bebisen kommer til å sove sammen med oss i vugga si de første månedene uansett pga ammingen. Men har kjøpt ny seng til storesøs da, så bebisen kan overta sprinkelsenga :)

Back
Topp