Har du kjæledyr?

Nei, ikke nå lenger. Men hadde hund forrige graviditet. Han brydde seg ikke..
 
Vi har to hunder og et ustabil katt laughing6 den ene er en viltee unghund av en ganske stor rase, mens den andre er gammel og litt gretten så jeg er veldig spent på hvordan de kommer til å ta det! :smile Med tanke på katten, som har både sosial angst og sinneproblemer så blir det nok å være ekstra påpasselig og dersom det oppstår noen ubehagelige situasjoner så må hun nok vekk..:confused3
 
Hunden vår har blitt mer innpåsliten på meg. Vil oftere ligge på fanget eller magen min... At hun skjønner noe tror jeg neppe. ;-)
 
Vi har 10 høner, 4 ender, 3 kalkuner, 1 hund og 2 katter. Ingen av dei har reagert nåke på det enda. Ikkje at eg forventa at fjærkreka skal endre oppførsel da.. :happy090
 
Vi har 2 hunder i hus. en langhåret Collievalp på 5 måneder, og en Kleiner Münsterländer på 5 år. De er begge ganske klengete om dagen :)
 
Har en hund.. hu har vært med på dette en gang før så denne gangen lar hu seg ikke lure :p hu er ikke spesielt glad for bebiser
 
Har både to hunder og to katter, ikke merket noe, men hundene er vanligvis alltid veldig kontaktsøkende.
 
Har en hund, men tror ikke han merker noe. Han har blitt veldig klengete og kosete på oss begge den siste tiden på grunn av kjemisk kastrering :) Jeg er både spent og bekymra på hvordan det vil gå med babyen og hunden, altså redd for at hunden ikke skal få så mye oppmerksomhet som han trenger og fortjener :p men mannen beroliger meg stadig med at det vil gå helt fint :)
 
Har en hund, og nå først slår det meg at det kan være grunnen til at han har oppført seg som en idiot den siste uken :p
 
Har ei lita retrieverfrøken. Ikke merket noe spesielt på henne, annet enn at hun fortsatt er veldig kjærlig og har kanskje vært en smule roligere den siste uka. Blir spennende å se hvordan og om hun reagerer på graviditeten og ikke minst når vi har fått babyen i hus! Heldigvis er hun vant fra hun var valp med nyfødte og småbarn, hun er superflink, snill, leken og tålmodig, men det spørs om hun er like kul når det er 24/7 i hjemmet! ;)
 
Har 1 hund men håper på valpekull over nyttår :)
 
Har en katt, ikke merket noe forskjell, annet enn at hun kanskje mjauer mere enn før, men om dette er fordi hun er blitt kastrert for 2 mnd siden eller om det er pga meg vet jeg ikke :)
 
Hunden min har blitt ekstremt innpåsliten. Mannen min kan ikke ta han med ut på tur alene: Jeg MÅ være med! ;) Litt skjønt også da...
 
Back
Topp