Har du kjæledyr?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
Jeg har en hund som reagerer på at jeg er gravid :) han følger etter meg overalt og skal være sammen med meg hele tiden, om jeg forlater et rom og lukker døren etter meg sitter han og venter utenfor :) selv når han sover må han være i nærheten av meg, han våkner om jeg beveger meg unna :) var ikke slik før jeg ble gravid!

Jeg har en katt. Hun reagerer ikke, men jeg mistenker/håper at hun er gravid selv :)

Har to hunder, og ingen av dem ser ut til å reagere noe i det hele tatt - annet enn at yngstehunden syns jeg er litt kjedelig for tiden (litt lite energi til trening).

Hunden min skal ligge å være nær meg hele tiden, aller helst sove på magen, så er sikker på at han merker! <3

Har en hund, han har alltid vært "mamma" sin og klengt mye på meg siden vi fikk han. Har ikke merket noe på han ennå foruten om at han legger seg mye ved siden av meg og passer på samt sover hvis jeg gjør det. Det er litt nytt hvertfall.

Jeg lurer på om katten min merker det. Hun har aldri vært overdrevent kosen, kun litt kos og så går hun.. Men de siste dagene nå skal hun opp i fanget, legger seg på magen min og skal ha masse kos! Masserer både puppene (dritvondt) og magen min mens hun maler som en gal :)

Jeg har to hunder. Begge ha blitt mer "diltete" enn vanlig. Men yngste som fyller 2 år i Desember er helt på tuppa stakkars. Han pleide å sove på gjesterommet, men etter jeg ble gravid så ligger han rett utenfor soverommet, og om jeg kaster opp sitter han rett utenfor badet også :p Begge to skal være med overalt.

Er pga oppførselen til minstemann jeg tok test. Snakket med oppdretter og henne sa at moren til hunden min var helt lik når henne ble gravid. Så hunden min viste om graviditeten før meg :p

Også har de blitt veldig tålmodige. De er så rolige, og ikke noe mas. Har vært dårlig i nesten 3 mnd. :-/

Har 2 hunder, de har blitt roligere enn vanlig, maser ikke så mye og er veldig kosete :-)

Merker ikke så mye på hunden (men han står mye i hundegård). Men når jeg kommer hjem skal han slikke meg veldig i fjeset, det har han ikke gjort før, så kanskje :p og så snuser han veldig ;)

Back
Topp