Har du katt(er) og kattetoalett?

-ftwx-

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Siden jeg er en del alene, så er jeg nødt til å rense doen selv. Tenkte å teste meg for toksoplasmose.. Men leser at det er ekstremt mye som skal til for å bli smittet via katt hvis man er nøye med hygiene (vasker hender, bruker hansker ved rens av toalett)
Større sjanse for å få det av f.eks salami… Er du redd for toksoplasmose?

Nei egentlig ikke... holder meg unna "farlig" mat og bruker hansker når jeg tømmer kattedoen :) Og veldig påpasselig med håndhygiene om jeg har koset med pusene ;)

Har hatt katter så og si hele livet mitt, så jeg er ikke bekymret for toxoplasmose, da jeg mest sannsynlig har fått smitten i meg iløpet av alle disse årene, og er immun nå.
Gjør ikke noe annerledes i forhold til kassen eller hygiene.

Er i grunn ikke det, vi har katt og kattedo men kan egentlig kaste kattedoen for den blir aldri brukt! ikke tisset/bæsjet i den siden han fikk kattelule med chip så tror ikke det vil bli noen uhell heller! :) men den tar ikke noe plass foreløpig så da kan vi ha den litt til gjennom vinteren å se an da:) fikk katteluka i september:)

Jeg har både katt og kattedo, er så mye hjemme alene at den er jeg nødt til å ta selv :p får bare være ekstra nøye ned hygienen når jeg ordner med kattedoen :)

Back
Topp