Har du julestemning?

nope... den kommer skjelden før lillejulaften, eller i kirken julaften

nei heller lite med det

kommer nok etter jobb på lillejulaften når jeg kommer hjem til mamma....

skal jobbe 6 av 7 dager nå frem mot jul....så har ikke tid til og komme i stemning.

Tjaa [:-]  den julestemningen jeg hadde som barn, med forventninger og glede seg følelsen har jeg omsider godtatt at aldri
kommer tilbake [8D]  og stresset med gaver og hus før jul har jeg vokst i fra.. Så jeg slapper av, koser meg med julegaveshopping, og
har opp røde lys, uten at det gir meg noe spesielt..

Men julestemningen (som kommer med barna) kommer når vi pynter juletreet på lillejulaften.. [:D] da kjenner jeg energien fra
ungene spre seg som en tåke i hele huset.. hahaha [:D] gøy på deres vegne!!  Ikke missforstå, jeg elsker julen, men det
blir liksom mer som en familiekosehelg [:D]

Ikke helt ennå, bitte litt. Men kommer nok nærmere julaften[:)]

Nei.
Jeg føler at den er litt oppbrukt akkurat nå.
Men så har jeg ikke gjort så mye for å få det heller.
Jeg er lei av julemusikken også, siden jeg begynte å høre på den så tidlig for å klare å lage julekort.
Men jeg skal snart se gjennom masse julefilmer, og sambo har med julemarsipan og julebrus hjem i kveld, så da skal vi kose oss. Må bare se ferdig sesong fem av dexter, så kan vi begynne på julestemninga. [8D]

Ja her har vi masse julestemning. Pynta like så greit juletreet idag også. [:D]
Så nå lukter det juletre og karameller her.
Vesle tok juleferie fra barnehagen idag, så da blir det bare baking og julekos frem til julaften. [:D]

Nei, men har ikke prøvd heller.
Skal jobbe litt neste uke, så drøyer julestemning til etter jeg er ferdig å jobbe [8D][:D]

Julestemning for meg er hjemmekos og familietid.. ikke jobbing.

Den kommer ikke før Tre nøtter til Askepott begynner på julaften[;)]

jeg hadde det helt til forrige helg.. nå har snuppa kraftig lungebet. blir jo ikke bedre[:(] jeg er blitt syk og mannen må jobbe overtid hver eneste dag[:'(] har ikke kjøpt en eneste gave, ser ut til at det blir statiol gaver i år..hehe[8|][&o]

Ikke eksisterende... Savner den veldig...

ORIGINAL: stolt mamma 2008

jaaaaa[:D]

Samme her!

nei, jeg er syk og hvert det 2 uker allerede, er ikke ferdig med julegavene, ikke fått sendt julekorta, ikke pynta, ikke baka eller noe.. skal jobbe hele helgen, natt til lillejulaften og julaften ettermiddag så ser ikke helt når julestemnnga skal komme heller...

Sånn både og [:D]

Vi har pynta halvparten av julepynten, og juletreet kom opp i dag(første jula at den kom opp før lillejulaften). Klarer nesten ikke å vente på å pakke opp gavene, og se reaksjonen på lillegutt [:D] Håper det blir en fin jul for han.

Vi skal desværre være i Bergen i jula, og INGEN familie eller venner i område, så blir jo litt "mindre" julestemning av det da. Jeg har termin 18. januar, og kan jo ikke ta fly i jula... SKJIIIIT!

Jula for meg handler om å være sammen med familie og venner... foreldre, besteforeldre, søsken, tanter, onkler,søskenbarn osv...

Men vi er jo en litn familie på 3, så vi skal nok kose oss alikavell [:D]

Back
Topp