Har du julelys ute?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Jeg liker fargede lys kun hvis vi snakker multifargede lys, som type juletrelys. De skal heller ALDRI blinke.
Hvis det er blanke lys kan de blinke, men det må skje rolig. Og jeg liker IKKE sånne lyslenker som ser ut som bare en stripe med lys, det må være enkeltlys.
Hadde jeg hatt lys som oppfyller de kravene så hadde jeg nok pyntet, men foreløbig har vi ikke noe.
Jeg skal kjøpe lys til å pynte lokalet til bryllupet vårt like før neste jul da, så etter det blir det nok julepyntet utendørs hos oss. :p

Vi har en enkel lenke på tvers av huset, langs verandaen. Synes det er mer enn nok hos oss. Synes det er koslig på trær også, men vi har ingen passende. Liker best lyse lys. Når det er farger og blinker blir det litt mye for meg.

Har nok ikke det i år....

vi har lys på det ene treet i hagen bare :) er en sånn en sjeglebuk av et slag :) så har lite da :) vet om et hus/småbruk i rakkestad hvor de pleier sette opp masse lys og der er det gjennomført hele veien... der er det utrolig pent, men med flere farger og helt rotete så er det ikke pent... er kun det i rakkestad jeg har sett med så mye som er fint.... men blir veldig overdrevet mange steder... ikke pent...

Her har vi små julelys rundt en grønn busk ved inngangspartiet, det synes jeg er koslig. Synes det kan bli litt harry med for mye, og hvis de er i alle slags farger.... Men det er nok en smakssak :P

Vi har bare en girlander med hvite lys på langs rekkverket på den ene verandaen. Ønsker meg et juletre med fargede lys, må bare få meg hus med hage først. :D :D

Nei, har bare ikke prioritert det her, venter til vi kjøper eget hus tenker jeg. vi har masse tujar og andre ting som passer til lys. jeg synes det er koselig med små hvite lys i en tuja eller noe, eller krans rundt veranda rekkverket, men noe mer harry med blinkende disko og julenisser rundt hele husveggen. finnes en mellomting for meg i allefall.

hehe, vi er nok litt harry. Har litt ute nå og mannen har store planer :-(

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Nei jeg har ikke noe å ha lys på nå, men tidligere hadde jeg hvite små lys på en busk i hagen og det var fint.

Elsker utelys <3 liker best det vanlige uten farger :-) vi har begynt i en ende av huset etter vi flyttet hit med noen sånn som henger ned som istapper, og så får vi bygge på litt hvert år :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Her så har vi bare noen hvite lys i en busk utenfor huset. Får vi gjester så pleier jeg å tenne levende lys i noen lanterner jeg har ved inngangspartiet.

Jeg kjøpte for å ha ute i ett tre dette året, men de ligger vist fortsatt i skapet :-/
Jeg synes det kan være fint med mye lys, men da må det være litt gjennomført.

Helt enig!!!
Er faktisk mye bilulykker som skjer pga over pyntede hus ved veien!

Her har vi forresten ingenting
ja, det tror jeg på! Ett av husene nede ved veien her har NEONBLÅTT lys på hele gelenderet på terassen..hva f... tenker folk på??øya detter omtrent ut av hue av å se på de...

Back
Topp