Har du julelys ute?

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Jeg synes dette blir litt vel mye.. Jeg liker ikke lys med farger og synes det egentlig er litt Harry :)
Jeg har kjøpt ett lite juletre på trappen som vi har lys på og i Hagen har vi to buskbommer som har fått lys på.
Jeg synes det er koselig med lys på trær på vinterstid da det lyser opp den ellers så mørke Hagen :)

Har et lite juletre utenfor garasjen som har fått lys på seg. Ellers er det ingenting. Synes det er så koselig med det lille treet med lys på. Ser rett ut på det når jeg er på kjøkken.

Nei, men vi har juletre med belysning rett utenfor blokken vår. Liker IKKE farget belysning. Synes det er glorete og ufattelig stygt ;).

Her har vi noen blinkende stjerner over inngangspartiet og i et tre/busk på plenen....
Det er mer enn nok,mannen kunne godt tenkt seg til å ha lys over hele huset,men da satt jeg foten ned.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Har litt lys (hvite) på trappen utenfor. Kunne hatt i et lite tre også, men det har det ikke blitt til i år heller - og noe mer vil jeg ikke ha. Less is more!! :)
Hadde aldri kunnet hatt det slik som karen på bildet (linken) her. For mye av det gode synes jeg. :)

Jeg liker det enkelt og synes hvite lys er finest. Vi har hvite lys i busken vår ute foran huset:-) Samboeren min er halvt amerikansk og liker veldig godt farga lys, så på juletreet har vi farga og hvite lys;-)

hvite\gule julelys på en busk eller noe er bare koselig! FARGEDE LYS ER FY FY, OG BURDE VÆRT FORBUDT! :smiley-angry019 ugly as hell!

Vi har ikke, men kunne godt tenkt meg å hatt noen, syns det er veldig koselig. Men KUN hvite lyst ;)

Nei... Har hugget ned "julelysbuska" mi (den var i veien 11 mnd i året og superkoselig når d var lys på).. Har også kledd huset på nytt og da kom aldri utekontakta mi opp igjen. Neste år kanskje? ;)

Vi har en sånn greie som henger bortover gelenderet på verandaen. Har ikke noe egnet lite grantre, men skal plante et til sommeren tenkte vi :)

Synes det er harry med mye eller med farger, blinking osv .P

Nei, det har vi ikke.

Her om dagen trodde jeg huset borti gata hadde tatt fyr!! Var på nippet til å ringe brannbilen. Kjørte litt nærmere og så at det var FULLT av lys!!! Hvis det skjer noen bilulykker på den strekningen så vet man årsaken hvertfall! Blir jo helt blendet!!! Og ALLE lysene er gule!

Nei, det har jeg ikke. Å lyse opp huset på div måter, er ikke helt min greie. Hadde jeg hatt et grantre i hagen, så hadde jeg nok satt lys på det

Har litt på inngangspartiet.. Synes det er koselig med lys! Men blinkende lys og figurer er litt harry synes jeg..

Nei, men til neste år har jeg tenkt å putte små busker med lys (hvite) på hver side av trappa. Mer enn det blir fort for mye.

Sent from my HTC Desire C using BV Forum

Ja, vi har helt vanlige, lyse lys på en liten busk i potte rett utenfor ingansdøra:) Kommer til å henge opp en del mer når vi får hus med hage:) nå er det begrenset hvor mye vi kan henge opp.
Jeg liker ikke så godt fargete lys, og verst av alt er blinkende lys;) SÅ det styrer vi nok unna. Men vanlige lys er nydelig!:)

Back
Topp