Har du influensaen?

• Trådstarter Trådstarter to*gull!
  • Opprettet Opprettet
T

to*gull!

Guest
Jeg har... Minsten er på bedringens vei og storebror ligger rett ut. Så her er det bare mannen som ser ut til å klare seg unna..

Jeg óg, men tviler på det er nøff-nøff :P
Har 39.2 i feber, er helt groggy og føler meg slapp.
Har også sinnskye "vokse-smerter" i leggene, og vondt i hoften.
Svir noe enormt på øynene og har tungt/vondt hode. Hosta så fælt at jeg spydde i dag :/

Ikke kjekt!

Men; Så kan jeg trøste meg med at jeg så og si ALDRI er syk. Har ekstremt godt immunforsvar! :)

Nope,verken jeg eller guttungen har hatt antydninger engang..friske som to fisker..[:)]

ORIGINAL: Pjott

Jeg óg, men tviler på det er nøff-nøff :P
Har 39.2 i feber, er helt groggy og føler meg slapp.
Har også sinnskye "vokse-smerter" i leggene, og vondt i hoften.
Svir noe enormt på øynene og har tungt/vondt hode. Hosta så fælt at jeg spydde i dag :/

Ikke kjekt!

Men; Så kan jeg trøste meg med at jeg så og si ALDRI er syk. Har ekstremt godt immunforsvar! :)

Du har nesten alle symptonene på svineinfluensa, og vanlig influensa-sesongen er ikke i gang ennå, samtidig sier du at du er aldri syk - men allikevel er du syk nå:
Så hva i all verden får det til å tro at du ikke har svineinfluensa når alt du beskriver taler for det?

her er det svin i hus så det holder. eldste sønnen fikk det på søndag og er på bedringensvei. jeg begynte i går og føler meg påkjørt av en trailer[&:] dattra mi har hostet hele uka, men ble nå får en times tid siden skikkelig syk. baby er sutrete og snørrete og har løs mage. mannen klarer seg foreløbig.
fyttigrisen å jævlig den er!

Ja, eller snuppa testet positivt på si. Jeg tok test i dag og får svar enten i morra eller mandag. Men regner med det er det samme. Sambo her har også slippet unna!! Egentlig greit, for da har vi hatt en som er oppegående og kan hjelpe oss!![:)]

Back
Topp