Har du husket folat i dag?

Ja:)

Husket det idag :happy: Er dere så flinke å husker det absolutt alle dager? :oops: Det kan ikke jeg skryte på meg, prøver å huske men noen ganger går det helt i glemmeboka..

Husket det idag :happy: Er dere så flinke å husker det absolutt alle dager? :oops: Det kan ikke jeg skryte på meg, prøver å huske men noen ganger går det helt i glemmeboka..

kjøp en sånn medisindosett med dager på og ha den liggende fremme så er det lettere å huske :happy:

Tror ikke jeg hadde vært like konsekvent om det ikke var for the at jeg allerede har inne en god daglig rutine på å ta litt forskjellige tilskudd. Hadde mye styr med helseutredning for et halvt års tid siden, og tok en del greier fra legen (og tok det såpass på alvor at jeg husket hver dag) - noen av de tingene har jeg fortsatt å ta, så da var det ikke så vanskelig å legge til folaten :p

Back
Topp