• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Har du husdyr? (Inspirert)

Millacamilla

Glad i forumet
Og hva slags?
Selv har jeg 2 hunder av rasen engelsk staffordshire bullterrier! En tispe og en hannhund! ImageUploadedByBV Forum1362350162.126416.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1362350143.143224.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1362350143.143224.jpg
    20,2 KB · Visninger: 17
Kjekt med hund <3

Vi har ikke husdyr, men jeg låner svigers sin lille tispe på tur ofte. Det er deilig å gå tur med hund.
Ellers hadde jeg hamster for noen år siden. Viste ikke at jeg kjøpte gutt og jente, og plutselig var det 17 av dem :S

Hadde masse fisker, men sambo klarte å ta livet av de alle på et eller annet vis :p nå står akvariumet i kjelleren for vi trenger plassen til babyutstyr

Har to hunder,en border collie og en pomeranien:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Nei:( vi hadde en hund, men vi fekk ikkje noe leilighet som tillot hund, så den måtte bytte hjem. Heldigvis noen i famillien som har ho no:)

jeg har 2 han katter, den eldste er kastrert, den har aldrig vert noe spesielt kosete, men etter at jeg ble gravid har den begynt å komme opp på fanget mitt og vil kose. og nå de siste mnd kommer den opp på fanget og skal kose med magen min og ligge oppå den :)
Noen andre som har opplevd at katter gjør slikt? de fleste skriver om hunder som gjør slikt .

Hybel
Kaninene er på ferie
Nett no då de glemte eg å si.. de er sikkert snart tilbake.. så noen husdyr har eg jo faktisk.. (avogtil)

jeg har 2 han katter, den eldste er kastrert, den har aldrig vert noe spesielt kosete, men etter at jeg ble gravid har den begynt å komme opp på fanget mitt og vil kose. og nå de siste mnd kommer den opp på fanget og skal kose med magen min og ligge oppå den :)
Noen andre som har opplevd at katter gjør slikt? de fleste skriver om hunder som gjør slikt .

Jeg hadde en hannkatt som plutselig ble så kosete og alltid skulle ligge i fanget..det viste seg dessverre at den hadde kreft,som den døde av:(

Her har vi en dvergschnauzer :) den er bare litt over 1 år ImageUploadedByBV Forum1362378353.391822.jpg

Kjekt med hund <3

Vi har ikke husdyr, men jeg låner svigers sin lille tispe på tur ofte. Det er deilig å gå tur med hund.
Ellers hadde jeg hamster for noen år siden. Viste ikke at jeg kjøpte gutt og jente, og plutselig var det 17 av dem :S

Hehehehehehee! Huff!! DET var mange det! Heh huff! De ble vel gidd bort eller solgt de fleste av dem?

Vi har en beagle på 6 år og to kastrerte hankatter på 8 og 12 år. Jeg syns jeg støvsuger non-stop... :confused:
Det ville blitt tomt her uten dem, da.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum

Vi har en hund på 3 år, engelsk staffordshire bullterrier :) Snill som dagen er lang :)

Vi har en dvergscnauzer som er på ubestemt utlån til svigers. Heldigvis så bor vi i samme byggefelt så vi ser henne når vi vil :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg har tre innekatter. En kastert guttepus (mannen i huset), datteren hans, og adoptivdatteren til datteren ;)

Alle mine er mye mere "på" nå. Den mest kosete skal alltid ligge på skulderen/siden min når jeg ligger på siden.. Det er noe den har begynt med etter jeg ble gravid.
Guttepusen min har alltid vært sånn at han liksom skal passe på meg når jeg er syk eller lei meg, og er alltid ekstra kosete da :p

Jeg hadde en hannkatt som plutselig ble så kosete og alltid skulle ligge i fanget..det viste seg dessverre at den hadde kreft,som den døde av:(
Sånn er min også, ekstra kosete både når jeg og han er syke :( Han lider av stress-UVI eller noe sånt, som er håpløst å holde i sjakk hele tida :(

Hybelkaniner i bøtter og spann ;) høhø.

Hadde en rottweiler på 1 1/2 år som ble påkjørt og døde rett før jul og sorgen etter han sitter godt i ennå. Har fått han kremert og skal grave han ned i hagen til våren :) Bonusbarna har tegnet mange tegninger som han skal ha med seg på veien :) Så skjønne da :)
Fant dette diktet rett etter han døde, og det var akkurat slik det var og føltes. Var det ikke fint?

Jeg stryker over din gylne pels,
men halen din slår ikke mer.
Øynene dine er lukket igjen
over øyne som ikke ser.
Ditt gylne hjerte har sluttet å slå -aldri mer løpe, hopp, gå-
Alt er slutt....., det er over nå.

Jeg legger hodet mitt ned mot ditt,og tårene drypper som blod.
Aldri mer skal det bli som før-
aldri mer " oss to ".

Som isende kulde inni meg
kjenner jeg noe dør med deg.
Jeg må reise meg, sier de,- jeg går mot en dør
Der ute går livet videre som før-.
Jeg snur meg - du ligger så livløs og stille.
Du kan ikke komme, selv om du ville-.
Skriket vil ut, men jeg lukker min munn-
Hvem var det som sa " Bare en hund"......

Til høsten håper vi på å få ny rottweiler i hus om alt går greit med fødsel :)

Hybelkaniner i bøtter og spann ;) høhø.

Hadde en rottweiler på 1 1/2 år som ble påkjørt og døde rett før jul og sorgen etter han sitter godt i ennå. Har fått han kremert og skal grave han ned i hagen til våren :) Bonusbarna har tegnet mange tegninger som han skal ha med seg på veien :) Så skjønne da :)
Fant dette diktet rett etter han døde, og det var akkurat slik det var og føltes. Var det ikke fint?

Jeg stryker over din gylne pels,
men halen din slår ikke mer.
Øynene dine er lukket igjen
over øyne som ikke ser.
Ditt gylne hjerte har sluttet å slå -aldri mer løpe, hopp, gå-
Alt er slutt....., det er over nå.

Jeg legger hodet mitt ned mot ditt,og tårene drypper som blod.
Aldri mer skal det bli som før-
aldri mer " oss to ".

Som isende kulde inni meg
kjenner jeg noe dør med deg.
Jeg må reise meg, sier de,- jeg går mot en dør
Der ute går livet videre som før-.
Jeg snur meg - du ligger så livløs og stille.
Du kan ikke komme, selv om du ville-.
Skriket vil ut, men jeg lukker min munn-
Hvem var det som sa " Bare en hund"......

Til høsten håper vi på å få ny rottweiler i hus om alt går greit med fødsel :)
Uff det var skikkelig trist å høre :( merker tårene presset litt på her nå

Hehehehehehee! Huff!! DET var mange det! Heh huff! De ble vel gidd bort eller solgt de fleste av dem?
Klarte gi vekk noen ja. Ringte rundt på alle dyrebutikker, men de ville ikke ta i mot. De er jo kjønnsdyktige etter 20 dager, så kan fort bli mange. Ble nok en tur til dyrlegen med dem ja :/

Back
Topp