Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jeg har 2 han katter, den eldste er kastrert, den har aldrig vert noe spesielt kosete, men etter at jeg ble gravid har den begynt å komme opp på fanget mitt og vil kose. og nå de siste mnd kommer den opp på fanget og skal kose med magen min og ligge oppå den![]()
Noen andre som har opplevd at katter gjør slikt? de fleste skriver om hunder som gjør slikt .
Ånei! Så tristJeg hadde en hannkatt som plutselig ble så kosete og alltid skulle ligge i fanget..det viste seg dessverre at den hadde kreft,som den døde av![]()
Kjekt med hund <3
Vi har ikke husdyr, men jeg låner svigers sin lille tispe på tur ofte. Det er deilig å gå tur med hund.
Ellers hadde jeg hamster for noen år siden. Viste ikke at jeg kjøpte gutt og jente, og plutselig var det 17 av dem :S
Alle mine er mye mere "på" nå. Den mest kosete skal alltid ligge på skulderen/siden min når jeg ligger på siden.. Det er noe den har begynt med etter jeg ble gravid.jeg har 2 han katter, den eldste er kastrert, den har aldrig vert noe spesielt kosete, men etter at jeg ble gravid har den begynt å komme opp på fanget mitt og vil kose. og nå de siste mnd kommer den opp på fanget og skal kose med magen min og ligge oppå den
Noen andre som har opplevd at katter gjør slikt? de fleste skriver om hunder som gjør slikt .
Sånn er min også, ekstra kosete både når jeg og han er sykeJeg hadde en hannkatt som plutselig ble så kosete og alltid skulle ligge i fanget..det viste seg dessverre at den hadde kreft,som den døde av![]()
Uff det var skikkelig trist å høreHybelkaniner i bøtter og spannhøhø.
Hadde en rottweiler på 1 1/2 år som ble påkjørt og døde rett før jul og sorgen etter han sitter godt i ennå. Har fått han kremert og skal grave han ned i hagen til vårenBonusbarna har tegnet mange tegninger som han skal ha med seg på veien
Så skjønne da
Fant dette diktet rett etter han døde, og det var akkurat slik det var og føltes. Var det ikke fint?
Jeg stryker over din gylne pels,men halen din slår ikke mer.Øynene dine er lukket igjenover øyne som ikke ser.Ditt gylne hjerte har sluttet å slå -aldri mer løpe, hopp, gå-Alt er slutt....., det er over nå.
Jeg legger hodet mitt ned mot ditt,og tårene drypper som blod.Aldri mer skal det bli som før-aldri mer " oss to ".
Som isende kulde inni meg
kjenner jeg noe dør med deg.
Jeg må reise meg, sier de,- jeg går mot en dør
Der ute går livet videre som før-.
Jeg snur meg - du ligger så livløs og stille.
Du kan ikke komme, selv om du ville-.
Skriket vil ut, men jeg lukker min munn-Hvem var det som sa " Bare en hund"......
Til høsten håper vi på å få ny rottweiler i hus om alt går greit med fødsel
Uff det var skikkelig trist å høremerker tårene presset litt på her nå
Klarte gi vekk noen ja. Ringte rundt på alle dyrebutikker, men de ville ikke ta i mot. De er jo kjønnsdyktige etter 20 dager, så kan fort bli mange. Ble nok en tur til dyrlegen med dem ja :/Hehehehehehee! Huff!! DET var mange det! Heh huff! De ble vel gidd bort eller solgt de fleste av dem?