Har du hund??

Vi har en langhåret dverg dachs på 1 år. Vi har han på for, men han er vår utenom at oppdretter skal bruke han til utstilling, og låne tissefanten hans til reproduksjon innimellom. Skal også holde litt på med blodspor med han. Ellers er han sofahund/turkompis. Verdens søteste lille goding er han :) 

vi har ikke hund (heldigvis), jeg synes det er mye pes, foretrekker katta, den klarer seg selv, elsker kos, og røyter ikke hehe

men jeg ser at lillesnupp har veldig mye glede av hunden til moren min som er her ofte, tror nok små barn har stort utbytte av å ha dyr, enten det nå er katter, hunder eller noe annet i nærmeste omgangskrets 

men takk gud for at det ikke er jeg som må styre med turer til alle døgnets tider (med fare for å få alle hundeeierne her inne på nakken) 

Har to hunder :
En Amerikansk Staffordshire terrier på 9 år - Trent lydighet, spor og agility med henne, men hun er cirka verdens lateste hund, så nå slipper hun alt sånn mas og trives best under ett teppe på sofaen :)

Hund nr 2 er en Staffordshire Bull Terrier på snart 2,5 år. Han er ikke fullt så rolig, og krever ganske mye oppmerksomhet. Tror aldri jeg har hatt en hund jeg har ledd så mye av noen gang :)

Begge er helt fantastiske på hver sin måte!

Vi har en Manchester Terrier, blir 3 år i mars. Til tider er han veldig terrier, veldig sta. Men som regel gjør han som han skal. En veldig kosehund som elsker å ligge inntil oss og kose, kose seg foran peisen, og elsker å gå tur i all slags vær. Blir spennende å se hvordan han reagerer når det kommer en liten en her i huset. Han er jo vant med å ha oss for seg selv.

priscilla82 skrev:
Har to hunder :
En Amerikansk Staffordshire terrier på 9 år - Trent lydighet, spor og agility med henne, men hun er cirka verdens lateste hund, så nå slipper hun alt sånn mas og trives best under ett teppe på sofaen :)

Hund nr 2 er en Staffordshire Bull Terrier på snart 2,5 år. Han er ikke fullt så rolig, og krever ganske mye oppmerksomhet. Tror aldri jeg har hatt en hund jeg har ledd så mye av noen gang :)

Begge er helt fantastiske på hver sin måte!

Vi har også en Staffordshire Bull Terrier hann på 10 mnd. Han er en uvanlig staff og er en veldig rolig fyr. En utrolig morsom rase:) Vi driver litt med utstilling og så skal vi prøve litt lydighet og agility etter hvert.

Grunnen til at vi skaffet staff var vel først fordi samboern alltid har ønsket seg en og så snart jeg fikk hilse på en så ble jeg sjarmert i senk! De er så kjærlige og kosete hunder. De holder ut i mange timer på tur, men kan også være fornøyde med lite morsjon en dag. Og så er de jo så flinke med barn:)

vi har en kvite golden retriver 4 år gammel :) verdens snilleste hund. hun å sønnen min på 20 mnd er verdens beste venner. grunnen til at vi har hun er at vi reddet hun fra å bli avlivet pga dårlig lynne. men vi klarte å få hun på rett kjøl og nå er hun verdens snilleste :) før hun va 8 mnd hadde hun hatt 3 forskjellige eiere :(   

Back
Topp