Har du hund ??

To stykker, Collie [:)]

Har ei pyrenee tispe og en bordi colli, colli gutt (han er blanding men mest bordi i seg)

vi har en boxer på litt over 1 år[:)]

har ei blandingstispe på 30kilo på litt over 1 år,blanding av rottweiler,labrador og border collie
og ei rottweiler tispe på 50 kilo på snart 3 år
[:D][:D]

jepp, alaska husky jenta vår på 8 mnd [:)]

vi har 2 egentlig 3, men min lille var hos en forvert å stakk av, ingen har sett henne siden [:(][:(]

2 Amstaffer har vi, og min lille var en blanding av mops, papilon og shitzue [:)]

ORIGINAL: BølleBella

Jeg har tre [:D]

Er det en Grosser??

Mange søtinger her!
Har en Golden retriever på 7 1/2 mnd, type pubertal unghund [:-]

Har en Boerboel gutt på 8 mnd..

Stort bilde fra face! Bilde ble tatt før vi var hos vet og fikk tatt klørne til kjempe pingla[8D]

ORIGINAL: ~September~

Er det en Grosser??

Mange søtinger her!

Ja, det er min "lille" grosserbaby [:D]  Skal bli lydighetshund når hun blir stor. Det er planen ihvertfall [8D]
Men er ikke så liten da... 3,5mnd og veier allerede 18kg [&:]

ORIGINAL: Kranglefanten

Stort bilde fra face! Bilde ble tatt før vi var hos vet og fikk tatt klørne til kjempe pingla[8D]

herregud saa nydelig!!

Er det en Grosser??

Mange søtinger her!

Ja, det er min "lille" grosserbaby [:D]  Skal bli lydighetshund når hun blir stor. Det er planen ihvertfall [8D]
Men er ikke så liten da... 3,5mnd og veier allerede 18kg [&:]

Heldiggris!! [:D] De er jo helt fantastiske!! Hva heter hun?
Var egentlig en Grossser jeg skulle ha, men viste seg at oppdretter var en smule useriøs...
Knotten min var vel 16 kg ved 3,5 mnd [8D]

Heldiggris!! [:D] De er jo helt fantastiske!! Hva heter hun?
Var egentlig en Grossser jeg skulle ha, men viste seg at oppdretter var en smule useriøs...
Knotten min var vel 16 kg ved 3,5 mnd [8D]

Hun heter Trulte [8D]
Så langt er hun drømmehunden. Babyen kan sitte og dra henne i ørene, men valpen gjør ingenting. Synes bare det er stas å få oppmerksomhet fra den yngre garde. Hehe.

[8|]Her er det mer hunden som har oss.... Han tvinner oss rundt sin lille pote[:D].
Gullgutten vår er verdens snilleste og beste lillegull.
(Han er 35 kg,og en ekte Eventyrblanding. Fikk ham fra Fod gården.)

Har en Schæfergutt på snart 3 år.

ORIGINAL: Kranglefanten

Nyyydelig! elsker store kraftige hunder! har selv ei rottweiler tispe på 50 kilo som folk tror er en hann[8D]

Nydelige hunder du har[:D]

Vi har ikke hund akkurat nå, hadde en rottweiler som gikk bort i oktober. Venter en stund til før vi skal ha ny, da blir det mest sannsynlig en staffordshire bullterrier[:)] Sambo ville ha Rottis igjen men jeg ville he en litt mindre så da virker denne helt perfekt!!

Så utrolig mange fine bilder som kom inn på dette innlegget! Det er så utrolig gøy å kjærlig med en eller flere hunder i hus! Jeg har ikke angret et sekund etter at vi fikk nummer 2, og nyter hvert et minutt sammen med de! :)

[:D]

Blanding av engelsk setter og border collie[:)] Fantastisk hund!

Blanding av toy puddel, dverg pincher og dachs[:D] Kosehunden

Back
Topp