Har du hund ??

ORIGINAL: prøveresiden2007

For noen skjønne hunder du hadde :-)

Har selv en blandingstispe på 6 år[:)]

Tusen takk for det !! =) Jeg elsker de!
Åh herlig.. har du bilde ? :)

Skjønne hunder du har[:)]

Jeg har en Golden Retriever gutt på 3 år, som jeg syns er berdens herligste[:)]

Ja, har verdens beste schæfer (... selv om vi ikke er så gode venner for tiden [8D]) [:)] Og skal ha en til [:)]

Jeg har 1 Golden retriever og 1 Border Collie [:D]

har ei blandingsjente som blir 8 år til sommeren.
ønsker meg en hun til til sommeren, og prøver å overtale gubben til å få en dalmatiner gutt.

ORIGINAL: siljeheleen

Ja, har verdens beste schæfer (... selv om vi ikke er så gode venner for tiden [8D]) [:)] Og skal ha en til [:)]

he he! jeg må bare le litt - så bildet på bloggen din å føler meg SÅ IGJEN!! hehe!! det går ikke an å legge igjen noe sånt som puter, bamser eller anything med noe inne i seg - for det ligger garantert strødd rundt om i hele stuen når vi kommer hjem! Å når vi oppdager dette er jo det slettes ikke lett å kjefte heller, for de kan "dådyrøyner"
haha!!!

kjempe fin hund du har forresten! Syns schæfer hunder er utrolig fine hunder!

ORIGINAL: Småtroll nr 2

Har 2 mopsegutter [:D]

*smelt*
Sååå utrolig nydelige hunder!! dååån!!! :)

Jeg har tre [:D]

Jack Russel tispe [:D]  Buffy, på 7 år snart

har en goldenretriver/toller tisdpe paa 2 1/2 aar. Kira Fransesca. hun er verdens snilleste vovve. saa mye kjaerlighet aa gi selv om hun hadde dritt eiere föt vi tok henne over. Var ute i halv meter tau i 45 varmegrader, uten mat, vann eller form for skygge. jeg var hos henne med proviant pluss gikk tur med henne moen mndr för eierne ga etter aa solgte henne for et par sko i gubbens butikk...

andre vovven paa nederste bilde fant mannen midt paa bil veien i en papp eske. noen hadde satt den der i haap om at den ble overkjört... han bodde hos oss i 6 mndr, vi fikk vaksinert han og trent han litt og gav han til en familie som virkelig önsket seg hund.
drar aa besöker han enda. F?st?k heter han, som betyr peanut, hvilket er göy siden han er av rasen kangal og er stor som et hus :)

har en chinese crested jente på 4 år

Jeg har ne muskelbunt av en dachs på 1 år som heter Rambo[:D]

Back
Topp