har du hjulpet

200kr til røde kors. Synes de gjør mye bra![:D]

ga 250 til leger uten grenser og 200 til røde kors [;)]

ORIGINAL: Luremus

Nei, staten bidrar alltid med masse penger..stortsett fra våre skattepenger så det holder. Men kunne sikkert bidratt med klær og sånne ting..men det virker det ikke som det er noe samling for[8|]

200 kr te redd barna og 20 te sos barnebyer. Hvis eg ikkje huske heilt feil.

Jeg gir ikke en krone!! Vi har ingen garanti for at de pengene kommer i riktige hender.

Jeg har jobbet for redd barna, og jeg VET de har avtale om å kun sende 40000 i mnd
ned til Bulgaria, f.eks. Uansett hvor mye de får inn. Så da sitter det en på toppen og håver inn resten! [:@]

Skulle jeg gitt noe, skulle jeg reist ned selv ja.

ORIGINAL: S@ra

Jeg gir ikke en krone!! Vi har ingen garanti for at de pengene kommer i riktige hender.

Jeg har jobbet for redd barna, og jeg VET de har avtale om å kun sende 40000 i mnd
ned til Bulgaria, f.eks. Uansett hvor mye de får inn. Så da sitter det en på toppen og håver inn resten! [:@]

Hvor høyt opp i systemet i Redd Barna jobbet du?

For jeg har VELDIG vanskelig for å tro at toppene i Redd Barna tar av overskuddet og putter det i egen lomme.

ORIGINAL: fairy

For jeg har VELDIG vanskelig for å tro at toppene i Redd Barna tar av overskuddet og putter det i egen lomme.

Har veldig vansker for å tro på det ja.

ORIGINAL: fairy

jeg jobbet på økonomi, faren min er lønnssjef der enda! Tro hva dere vil!!!! [:D] Og for all del, bare å støtte! Er en del der som skal ha lønn for å si det sånn også.

Har ikke gitt noe enda, men om jeg skal blir det nok Leger uten grenser, da jeg vet at de gjoer kjempemye bra

ORIGINAL: Luremus

200 kr til røde kors her også[:D]

Nei har ikke støttet denne gangen. Men om jeg bestemmer meg for å gjøre det så blir det leger uten grenser jeg gir penger til.
Syntes det er trist at man ikke kan stole på at pengene kommer frem til de som egentlig trenger det. Ikke så lenge siden de sendte ett program om flom katastrofen som var, og der kom det fram at flere millioner kroner ikke kom fram der de skulle, ingen vet hvor pengene havnet. Så har ikke helt tro på disse støtte auksjonene.

Gitt 900 kr til unicef(gir 400 kr hver mnd, og gav 500 kr som var retta mot Haiti)

Nei dessverre, så har jeg ikke mulighet. Mulig jeg er ego, men jeg må hjelpe meg selv først, me å betale husleie, strøm, internett, mat osv... Januar er en trang mnd [:'(]

Har lagt penger på ei bøsse på rema iallefall[:)]

nei jeg har ikke gitt noe.. vi har ikke overflod av penger og må forsørge oss selv i første omgang.. 

Back
Topp