har DU hatt vannkopper?

Twinmom83

Glad i forumet
jeg har aldri hatt en eneste barnesykdom DESVERRE,så tror jeg vil slite litt når gutta får den..![&:]

den eneste barnesykdommen jeg har hatt...... har et stort arr midt i pannen av det. Ser nesten ut som et kastemerke[8D]

jepp..glemmer d aldri. D var åpning av en turløpe som går rundt vannet der eg bor. Og den gikk forbi huset vårt. Eg måtte stå inne og se på alle som fikk gå på tur ute[8|]

Usj, ja, jeg husker det GODT! Håper Emilie får det når hun er liten, jeg hadde det da jeg var 10

Jepp!
Og jeg var såååå forsiktig med å ikke klø, for bestevenninna mi hadde fått masse arr etter sine. Så jeg lagde ikke et eneste sår, og fikk kun ett arr. Det laget mamma - midt under nesa på meg (Hun er sånn som bare mååå plukke på kviser og sånt)[8D]

Og så husker jeg at brodern gikk rundt og ga meg klem hele tiden og kalte meg for tante Agnes, for han var misunnelig på meg som fikk lov å være hjemme fra barnehagen mens han var på skolen. Så da ble han også syk - etter at sommerferien hadde startet. Dummingen[:D]

ja har d....

Jepp, men husker ikke noe fra det.

Back
Topp