har du hatt trekant ?

Nei...
 
Ja! Hadde med ei go venninne og en mann som jeg hadde pult noen ganger. Vi var alle 3 single. Kunne aldri tenke meg trekant med fast følge!
 
Ja[;)]
 
poff
 
Last edited:
Ja [:-]
 
Nei. Det har vært nære på noen ganger da [:)]
Og det har bare blitt sånn på fest med litt alkohol innabords [:D]
 
Nope, har ingen direkte planer om det heller [:)]
 
ORIGINAL: *Cherry

Ja[;)]
 
hihi, ja - 3 ganger til og med.. [:-] 
med en venninne av meg.. jeg spurte henne rett ut da, var jeg og min nåværende kjæreste som også er pappan til lille i magen..! vi hadde trekant for første gang for snart 2 år siden og 2 ganger til etter d, spanderte drikke på henne før d hele skjedde (for ingen av oss ville være klin edrue heller da..!) og betalte taxien hennes hjem da vi var ferdige.. [8D] men etter jeg ble gravid vil jeg ikke ha d mere før lille er ute! d synes jeg enkli bare er ekkelt! men d var iaffal jeg, kjæresten min og en venninne da, siden jeg heller ikke ville ha noen fremmede.. og idag vil jeg si jeg ikke angrer, vi ler enda av historiene og er jo erfaringer rikere! [8D] d var jo bare for å ha prøvd d liksom.. [;)]
 
jupp, både med en ekstra gutt og ekstra jente[:-]
 
ORIGINAL: ta|ie

Nei...
 
Nei. og ingen videre planer om det heller.



Jeg har riktignok blitt spurt av en kompis en gang som bare hadde sååååååå lyst til å ha trekant med meg og bestevenninna mi. De var pulekompiser, og etter at han hadde spurt flere venninner og bestevenninna mi fikk greie på dette så var det "forholdet" slutt. Som meg og hun sa, hvis vi vil ha sex med hverandre, så gjør vi det ALENE, bare hun og meg. [;)]
 
Nei. Kunne aldri tekt meg det heller...
Klarer ikke engang tanken på at jeg skal se på mens kjæresten min har sex eller roter med en annen[&:] Hvordan klarer man det?
Og ville aldri hatt sex med noen andre en kjæresten min, så en mann til ville heller ikke vært aktuelt..
Kunne ikke tenkt meg det engang om jeg var singel..[:'(]
 
Ja med to jenter[;)]
 
ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

Ja!
 
Nei, kunne aldri tenkt meg det heller!
 
Back
Topp