Har du hatt noen uvanlige svangerskapsplager?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
JA! Jeg har en liten greie... Vet ikke om det kan kalles svangerskapsplage, men: jeg har, så lenge jeg kan huske, alltid fått tåre i øyekroken når jeg tisser.. Det høres sikkert merkelig ut, og jeg måtte jo google det for å se om jeg er den eneste i verden. Etter å ha funnet noe om det, er jeg altså ikke helt alene om det, men tror det er ganske uvanlig :p uansett, under svangerskapet har det vært mye mer enn før, altså at det renner tårer (3-4 stk kanskje) :p Det er litt irriterende ift sminke, og hvis det drypper på magen typisk så vises det ;-p Så sitter å tørker tårer på do jeg :p
Unnsyld, men nå måtte jeg le:D

Nja, jeg blir litt overfølsom når jeg er gravid. Så jeg utvikler "allergier"! Spiste Feks rødløk, og tungen var nummen i over en uke. Reagerer også på noe av sminken min, og deodoranten !
Åh nei :( Det er kjipt

Tror heldigvis ikke det er det, det har jeg hørt man kan slite med i årevis:S De tror det er en ekstrem form for vena cava syndrom.. det gikk heldigvis over ganske rett etter fødselen med førstemann. Jeg gruer meg til hvert søvnforsøk liksom.. dette er en av grunnene jeg kan si med sikkerhet at det ikke blir flere barn.
Huff den var lei :(

Tror det er ganske vanlig om det er noen trøst :)
Hehe, det er jo faktisk litt trøst i det. Har bare aldri hørt om det før, men det er noe som jeg aldri har opplevd før jeg ble gravid :b

JA! Jeg har en liten greie... Vet ikke om det kan kalles svangerskapsplage, men: jeg har, så lenge jeg kan huske, alltid fått tåre i øyekroken når jeg tisser.. Det høres sikkert merkelig ut, og jeg måtte jo google det for å se om jeg er den eneste i verden. Etter å ha funnet noe om det, er jeg altså ikke helt alene om det, men tror det er ganske uvanlig :-p uansett, under svangerskapet har det vært mye mer enn før, altså at det renner tårer (3-4 stk kanskje) :-p Det er litt irriterende ift sminke, og hvis det drypper på magen typisk så vises det ;-p Så sitter å tørker tårer på do jeg :-p
Hihi, den var morsom :)

Jeg vet ikke hva som er vanlige og uvanlige, men noen ganger hvis jeg spiser sitrusfrukt kan tunga hovne opp. Har aldri opplevd det før, men virker som at jeg noen ganger er allergisk for det.

kan ikke bruke deodorant i dette svangerskapet! begynner å svette å lukte bare innen minutter hvis jeg prøver! :eek: gjett om det var kult i sommer?

Jeg svimler noe veldig når jeg dusjer! Har gjort det hele svangerskapet til nå, og har nå 10 uker igjen:-p Har litt lavt blodtrykk, men blir ikke svimmel i andre situasjoner! Ikke bruker jeg særlig varmt vann i dusjen heller, er sånn at jeg må ta "pauser" i dusjinga og lene meg mot veggen til det går over! Hehe, ellers så kastet jeg opp flere ganger daglig i 5 mnd, og har hatt veldig mange rare cravings!;-)

Back
Topp