Har du hatt mykje barnevakt etter fødselen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Har hatt en del ganger, svigers bor rett bortenfor oss så det blir en times tid her og der, og så har mine foreldre hatt han på overnatting en gang :)

Har hatt en del barnevakt av bestemødrene siden vi holder på med oppussing. Men ikke overnattet vekke uten meg ennå :)

Har vært på kino (på dagtid) med de to eldste to ganger, og da har foreldrene mine trillet henne mens hun sov :)

Vi har hatt mine foreldre som har passet han et par timer i strekk, men mens pappaen og jeg var i nærheten. Det var da han var akkurat fem mnd. Ellers har jeg vært hos en venninne en gang, og en gang på fest. Da la pappaen lillegutt begge gangene, og det har gått veldig fint :)

Nei, ikke enda men begynner og kjenne på at det snart skal bli ok å ha barnevakt på podden ;)

Mine foreldre "passet " hun mens jeg luftet hunden (30 min) svigermor trillet tur med hun mens jeg fikk vasket huset til jeg skulle ha venninnekveld (1 1/2 time) og min far passet hun mens jeg var hos tannlegen. Kjenner at det er nok å låne hun vekk i en halvtime-time av gangen :-P

Back
Topp