Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hmm 7 ulike jobber men vil si jeg er rimlig stabil for det om, jobbet flere år de fleste plassene, kun 2 jeg jobbet et år pga jeg ikke fikk full stilling og fordi jeg ikke fikk fortsette
Hatt et vikariat på sykehuset etter endt utdannelse som hjelpepleier i 2001. (Tok i tillegg ekstravakter på en annen avdeling)
Etter 2004 har jeg vært på veldig mange praksisplasser via nav. Siste var i 2015 på et kontor.
Nå har jeg fast stilling som husmor hjemme
3 deltidsdjobber mens jeg gikk på vgs og studerte, så et vikariat og nå fast jobb ( snek seg inn en liten deltidsjobb i tillegg til denne siste en periode også). +endel barnevakt.
Ja, for jeg har hatt flere sommerjobber, begynte å jobbe da jeg var 15, og jobbet 3 steder samtidig som jeg gikk på vgs.
Etter fylte 20 år, har jeg hatt 2 jobber.
6 forskjellige, begynte å jobbe da jeg var 15 år, er 29 nå 2 ulike jobber på flyplass, jobbet på barselavdeling og på legesenter mens jeg studerte sykepleie, jobbet så som sykepleier før jeg utdannet meg på nytt og nå jobber som kontaktlærer i grunnskolen