Har du hatt mange jobber?

2 jobber:)
Første hadde jeg i 5 år, nåværende har jeg hatt i 15 år:)

Hmm 7 ulike jobber men vil si jeg er rimlig stabil for det om, jobbet flere år de fleste plassene, kun 2 jeg jobbet et år pga jeg ikke fikk full stilling og fordi jeg ikke fikk fortsette

Har hatt 5 jobber :) vært der jeg jobber nå i 6 år og der tenker jeg at jeg blir ;)

Hatt et vikariat på sykehuset etter endt utdannelse som hjelpepleier i 2001. (Tok i tillegg ekstravakter på en annen avdeling)
Etter 2004 har jeg vært på veldig mange praksisplasser via nav. Siste var i 2015 på et kontor.
Nå har jeg fast stilling som husmor hjemme :P

3 deltidsdjobber mens jeg gikk på vgs og studerte, så et vikariat og nå fast jobb ( snek seg inn en liten deltidsjobb i tillegg til denne siste en periode også). +endel barnevakt.

Hatt 6 forskjellige jobber iløpet av ca 10 år, men flere av de har jeg jobbet innenfor forskjellige avdelinger i samme bedrift :)

Nei kun to. Vært på samme sted nå i 17 år, selv om jeg bare er 36:)

Ja, for jeg har hatt flere sommerjobber, begynte å jobbe da jeg var 15, og jobbet 3 steder samtidig som jeg gikk på vgs.
Etter fylte 20 år, har jeg hatt 2 jobber. :)

6 forskjellige, begynte å jobbe da jeg var 15 år, er 29 nå :) 2 ulike jobber på flyplass, jobbet på barselavdeling og på legesenter mens jeg studerte sykepleie, jobbet så som sykepleier før jeg utdannet meg på nytt og nå jobber som kontaktlærer i grunnskolen :)

Har hatt 5 jobber siden jeg startet å jobbe ved siden av skolen som 13-åring :cat:

Inkludert ekstrahjelpjobbene mine har jeg hittil hatt 6 jobber :p

Back
Topp