Har du hatt mange jobber?

nuttakanutta

Forumet er livet
Junibarna 2015
Jeg har kun hatt 3 jobber.. 4 forskjellige arbeidssteder.

Støttekontakt, som student innenfor helsevesenet og det er er utdannet som :) kun jobbet 2 forskjellige steder som student og ferdig :) (samme stedene)

Jobba på samme sted siden jeg var lærling. To forskjellige stillinger etter det, men på samme sted.

Ja, har hatt en del vikariater.
Hatt samme jobb nå siden 2011.

Har jobbet på samme sted i alle år :) 15 år til sammen.

Jeg begynte å jobbe på kjøkkenet veldig tidlig, så jeg har heldigvis byttet noen jobber.
Har på nesten 20 år hatt 4 arbeidsgivere :)

4 faste arbeidsplasser + 2 sommerjobber mens eg gikk på videregående. Altså i løpet av 18 år.

Jobbet fast 6 forskjellige steder, (3 fulltid og 3 deltid) og hatt 4 forskjellige sommerjobber/kort perioder i tillegg)

Hatt 3 deltidsjobber i Norge, 1 deltidsjobb i England og to 100% stillinger i Norge, er fast ansatt.

Har jobbet med det samme hele tiden, tok svennebrev for 11år siden etter læretiden. Men har jobbet på mange forskjellige plasser siden jeg har flyttet mye, men alltid hatt 100% fast jobb :)

Jeg ha hatt et par forskjellige sommerjobber, jobbet i kassa på Rimi og forskjellige stillinger under den arbeidsgiver jeg har nå, men siden 2008 har jeg jobbet med det samme

Butikkmedarbeider (2 arbeidsplasser).
Gatekjøkkenmedarbeider.
Renholder (2 arbeidsplasser)

Alle disse hadde jeg samtidlig, anbefales absolutt ikke.

Har hatt en del jobber som ung. Jobbet i cafe, på gatekjøkken og i godteributikk. Hadde også sommerjobber på sykehjem mens jeg utdannet meg. Hadde to arbeidsgivere før jeg måtte bytte yrke, og nå har jeg vært vikar for kommunen på ulike skoler samt arbeidet i et vikarbyrå. Ute etter fast jobb når skolen startet opp igjen etter ferien!

3 jobber.
En i videobutikk, en kontorjobb og i posten.

Men 4 ringevikarjobber da utenom.

Har vel hatt syv forskjellige arbeidsgivere iløpet av 18 år, noen av dem samtidig. Men har til dags dato aldri sagt opp en jobb av noen annen grunn enn at jeg skulle flytte til nytt sted :-)

Back
Topp