Har du hatt kynnere i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
Lite kynnere enn så lenge. Kan få litt når jeg er ute og går, men om jeg sakker farten så går det over.

Jeg har de hver dag nå. De er ikke direkte plagsomme, men det er ikke behagelig heller. Jeg velger som regel å sitte til de er over. :)

Har hver dag, har tatt seg opp de siste ukene. Ubehagelig, noen gang litt vondt hvis jeg er veldig sliten i rygg og bekken.

Hver dag, mange ganger om dagen. Helt siden livmoren var kommet høyt nok til at jeg kunne kjenne den. Var like dann sist. Ekstra mye kynnere de dagene jeg er mye aktiv, men blir de vonde reduserer jeg aktivitetsnivået :-)

Jepp, denne gangen også :/
Har hatt de siden uke 12-13 og nå har de påvirket livmorhalsen, så her er det ukentlige kontroller på sykehuset.
Får kynnere selv når jeg sitter i ro :o

Ja, har kjent de siden uke 14 ca. Like etter jeg klarte å kjenne livmoren. Flesteparten er ubehagelige. Har jeg vært i aktivitet kommer de gjerne med kortere mellomrom når jeg setter meg ned etterpå. Ganske plagsomt egentlig..

Kynnere her også, særlig ved aktivitet. En liten gåtur, eller intensivt husarbeid, gjør magen knallhard.

Jaa, masse! Så fort jeg er oppe og går eller i aktivitet :P

Hatt kynnere siden uke 10-12!

Her kommer de og går, spesielt når jeg stresser og/eller er mye i aktivitet.

Minst 20 pr dag. Varierere. Noen ganger 40 pr dag. Vonde. Vært mye på føden, men alt ser bra ut.

Dette er barn nr 3

Mitt 2.svangerskap og sist viste jeg knappest hva kynnere var. Nå derimot har jeg vært mye plaget spesielt etter uke 20. Enkelte er så vonde at jeg bare må stoppe helt opp å fokusere på å huske og puste, fått beskjed fra føden om å komme på skjekk om jeg får flere på rad, men er litt dårlig til det da det er 5mil hver vei... Blir heller en del turer i dusjen med varmt vann for da roer det seg litt.

Var en liten periode, rundt 3 uker siden vel, men ikke nå i det siste, kjenner bare at det tar litt og blir hard hvis jeg har vert aktiv.

Måtte 3 svangerskap til for å vite hva kynnere er...har virkelig kjent på kynnere denne gangen gitt!

Back
Topp