Jeg vet ikke, men frøkna på 7 år og jeg var syke på en veldig rar måte da landet stengte ned i mars.
Hun fikk veldig høy feber, hun var slapp, skikkelig hodepine, vondt i magen, kvalm og kasta opp, vondt i øynene, hun sa at mat ikke smakte noe/godt. Hosta litt.
Jeg ble syk noen dager etterpå, hadde feber, sår hals, og fikk en lei hoste og var tungpusta i flere uker.
Har egentlig ikke kommet meg ordentlig fra akkurat det.
Legen mente det var influensa siden det gikk mye av det og. Og da testa de ikke annet enn helsepersonell og de som ble lagt inn.
Men det var veldig rart, for det var masse sykdom på skolen i ukene før. Halve klassen til Frøkna var borte da hun var borte, og var det samme med flere klasser på trinnet hennes.
Var det samme på flere trinn og.
Det er ikke normalt ved influensa en gang.
Så jeg mistenker at korona herjet skolen her da og at vi hadde det da.
Gutta i huset var friske da. Men vi tenkte tanken, og holdt oss inne. Bare samboer gikk på butikken en gang i uka i lange tider.
Har testa meg en gang nå i høst pga litt sår hals, hoste og tett nese, men negativ.
Frøkna var syk igjen ei uke i august (da varet hjemmeskole her ei ukes tid pga mye smitte), og da gikk formen opp og ned og hun kasta opp til slutt. Da ville de teste henne. Og de testa pappan i tillegg (siden han uansett var hjemme siden han hadde hjemmeundervisning med sine elever). Men negativt da og på begge