Har du/har du hatt noen uvanlige svangerskapsplager?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ikke som jeg vet om;)

Her er det dun året rundt! :P Eller, jeg friserer jo hele stellet da, men hadde alt fått gro villt så hadde det vært dun ja :D

• Liker
Reactions: EJ
Her er det dun året rundt! :P Eller, jeg friserer jo hele stellet da, men hadde alt fått gro villt så hadde det vært dun ja :D
Hehee nettopp:) er like vanlig blant jenter:p er bare det at vi ofte har veldig lite og lyse, mens guttene kanskje har mørke og mye:p

Begynte å lure på om jeg var unormal som har hår i baken :rolleyes: :p

Begynte å lure på om jeg var unormal som har hår i baken :rolleyes: :p

VELDIG unormal!! :P Men det er pga rømme, ost, bacon, guaqamole osv :P

• Liker
Tror det er vanlig, fikk nuppete hud. Spes. under armene. Ikke talg, men små tapper liksom. Forsvant av seg selv etter fødsel. Kan jo ikke kalle det en plage akkurat. ;)

Jeg har vært plaget med betente svettekjertler etter fødselen da.. Ikke kult!

Jeg fikk munnskold/blemmer i munnen. De var overalt i hele munnen og mange på en gang. Kunne nesten ikke spise noenting, drikke cola var ikke vondt, så en periode var det nesten bare cola som kom ned:p Var utrolig plagsomt og vondt. Fikk de rundt juletider og de forsvant ikke før den dagen han ble født.

Ble også utrolig dårlig ca en halvtime etter jeg hadde spist noe. Begynte å skjelve og var kvalm. Føltes som jeg måtte besvime og det svartnet foran øyene mine.

Alt forsvant heldigvis da han kom ut:)

Jeg slet forresten også med tette bihuler. Har måtte bruke kortisonsspray etter fødsel for å bli god.

Burde denne tråden vært på skjult? Hahaha! :D

• Liker
Back
Topp