Har du/har du hatt noen uvanlige svangerskapsplager?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Fikk blodpropp, det regnes vel som uvanlig? Jævlig var det i hvertfall! Håper på et bedre svangerskap neste gang :)

• Liker
Reactions: EJ
Tror ikke det nei.. De plagene jeg hadde var vel ganske standard :) må i så fall være glukoseintoleranse, det er vel ikke noe "alle" har.

Jeg hadde mye smerter i nyrene, de trodde det var nyresten eller forstørret nyrebekken, vet ikke om det går under unormalt:p ellers hadde jeg mye bekkenplager, men det er jo veldig normalt:)

Ingen uvanlige tror jeg :)

Hyperemesis er vel ikke uvanlig, men ikke så mange som får det.

Hadde Hyperemesis fra uke 6 til timen hun var ute.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hår i rompa? :p Glad for at det forsvant igjen!!!

• Liker
Reactions: EJ
Hortons, var innlagt. Er fortsatt mye dårlig.

Har mest sannsynleg fått noko som heiter geografisk tunge etter første svangerskap... Utruleg fasinerande! Og litt ekkelt :P

Er det etter graviditeten altså? Så rart:p

Ja, det står at hormonforandring under graviditet kan gi geografisk tunge :P Og var jo første gong eg såg det på slutten av graviditeten med A :P

Hehehr:p var det plagsomt altså?
Må vi gå i detalj? :p Altså det var ikke mer enn litt "dun", sånn ca som alle damer har på overleppa, så det var ikke ille. Hvis jeg var mann tror jeg at jeg hadde følt for en dusj etter dobesøk :o Skjønner godt de landene med sånn dusj ved siden av doen :D Litt anderledes når du er vant til det kanskje... Hehe jadda........

Må vi gå i detalj? :p Altså det var ikke mer enn litt "dun", sånn ca som alle damer har på overleppa, så det var ikke ille. Hvis jeg var mann tror jeg at jeg hadde følt for en dusj etter dobesøk :o Skjønner godt de landene med sånn dusj ved siden av doen :D Litt anderledes når du er vant til det kanskje... Hehe jadda........
Heheheh litt dun i rompa er det jo mange jenter som har da:p

Back
Topp