M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha dagensHår i rompa?Glad for at det forsvant igjen!!!
Det forsvant ganske fort, før jeg begynte å røyte håret på hodet. Det var veldig lite og kort, jeg skjønner ikke hvordan mannfolk holder ut! HahahaHahaha dagensmistet du det når du ammet?
![]()
HehehrDet forsvant ganske fort, før jeg begynte å røyte håret på hodet. Det var veldig lite og kort, jeg skjønner ikke hvordan mannfolk holder ut! Hahaha![]()
Er det etter graviditeten altså? Så rartHar mest sannsynleg fått noko som heiter geografisk tunge etter første svangerskap... Utruleg fasinerande! Og litt ekkelt![]()
Er det etter graviditeten altså? Så rart![]()
Hehe alt det rare hormoner kan gjøreJa, det står at hormonforandring under graviditet kan gi geografisk tungeOg var jo første gong eg såg det på slutten av graviditeten med A
![]()
Må vi gå i detalj?Hehehrvar det plagsomt altså?
Heheheh litt dun i rompa er det jo mange jenter som har daMå vi gå i detalj?Altså det var ikke mer enn litt "dun", sånn ca som alle damer har på overleppa, så det var ikke ille. Hvis jeg var mann tror jeg at jeg hadde følt for en dusj etter dobesøk
Skjønner godt de landene med sånn dusj ved siden av doen
Litt anderledes når du er vant til det kanskje... Hehe jadda........
Er det? Haha...aldri kikka andre jenter i rompa. Og det er kanskje ikke et naturlig samtaleemneHeheheh litt dun i rompa er det jo mange jenter som har da![]()