Har du handlet noe enda?

LilleBee

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg smugtittet på babytøy på H&M tidligere i dag, men tok ikke på et eneste plagg.... *stolt* :p

Skal vente til UL om en uke før jeg handler noe...

Har du handlet noe? Evnt. hva? :D
 
Har kjøpt noen bodyer ;) gleder meg til å kjøpe når jeg vet kjønn [emoji4]
 
Hehe! Ja, jeg ble mildt sagt giret når jeg fikk positiv test - så jeg har kjøpt bæresjal, seng, vogn(!) og diverse til stell. Har ikke kjøpt klær enda, venter litt med det til vi vet mer. Er bare 9+3 i dag:eek::p
 
Kjøpt litt småtteri, smekke, zoli-jakke, en body og sånt. Må gå igjennom det vi har, og skal få låne div. fra svigerinnen min, men kommer nok til å kjøpe litt klær likevel. Babyklær er så søtt :) Kjøper bilstol og vogn etter oul.
 
Vi har kjøpt vogn og seng. Mest fordi det var kjempetilbud på akkurat de vi ville ha på barnas hus. Kommer nok til å vente med resten, med mindre man kommer over flere salgskupp. Virker som det er endel vinterting på sommersalg nå, å det passer jo bra til en januarbebis :)
 
Var på TUL i dag og fikk bekreftet at alt var bra, så da handlet jeg inn en pysj og et par små tøfler i nøytrale farger mens jeg allerede var i byen. Måtte bare når jeg endelig vet at alt er i orden [emoji1]
 
Ikke handlet noe, men skal kikke gjennom arvetøyet når vi reiser til Norge på ferie. Har med en ekstra bag sånn at vi får det med oss hjem til California. Tror også jeg skal kjøpe no nyfødt tøy i ull/silke blanding fra Nøstebarn.
 
Nei, men mamma har handlet bodyer og luer, oh Svigers bilstol [emoji28] ellers har jeg strikket [emoji16]
 
Jeg klør i fingrene etter å begynne å strikke :D Har ikke handlet noe enda, men bestiller nok garn om alt er fint på tul i uke 12 :)
 
Ikke handlet noe enda, bortsett fra et par garnnøster som skal bli en søt lue. Kommer nok til å begynne litt så snart det er offentlig og vi vet kjønnet
 
Vi har kjøpt bæresele, babycall, vogndyne, sengedyne og bilstolpose på konkurssalg:)))
 
Jeg har handlet litt småttri :Heartred En liten dress ol
Men jeg strikker en del da! Gleder meg til å begynne med farger også! :Heartred
 
Back
Topp