Har du gutt eller jente i magen? *Inspirert av april*

Gøy! Jeg har dog _virkelig_ ingen aning, så kjører en sånn poll mot de rundt meg selv ;) Foreløpig har jeg 3 på jente og 3 på gutt, så det er jo typisk. hehe
Men heller kanskje 2 % mer over på at det kan være en gutt der, men når jeg skriver det ned blir det liksom feil, så har ingen sterke feelings... Men sett meg på gutt, er det sambo tror, så får vi se etter ul :)
 
Veldig usikker, men heller mest mot jente:) Så får vi se da!
 
Oppdatert :)
 
Da kan jeg konkludere her med mine antagelser :D 

Jeg har tenkt selv at det må være jente denne gangen pga veldig ulikt fra forrige svangerskap.. Og på lørdag tok jeg en plumbotest, hvor fargen forandret seg fra tisse-gult til mørkere gusje-gul-grønt som da kan tolkes mot grønt og jente.. 

I tillegg snakket jeg med ei venninne i helga, hun har litt evner som "vanlige" folk ikke har.. Hun sa hun trodde det var jente, men at hun var usikker når det var jente.. for det kunne være den indre kvinnen i meg hun fikk kontakt med. Men hun holdt også en knapp på jente :D

Så nå er jeg veldig spent på hva ultralyden om 2 uker viser :D
 
Så spennende, blåkanin!!! Jeg gleder meg også til å få høre resultatet!

Oppdatert :)
 
Jeg har drømt at det blir jente, men jeg tror det blir gutt, så sett opp meg på gutt du! :-)
 
Jeg har et troll!!!

dårlig.com
 
Hehehe, oppdatert, liseann!
 
Jeg trodde det var en gutt helt til jeg var på ultralyd i uke 8 (så jo selvfølgelig ikke kjønnet), men da ble jeg plutselig veldig usikker av en eller annen grunn. Har bittelitt jentefølelse, så får vel si det. Sist var jeg bombesikker på at det var en gutt og det stemte. På ultralyd var det liksom bare å få bekreftet det jeg allerede visste. Ikke sånn nå.
 
Det blir så spennende!
Oppdatert :)
 
Tror ikke vi han lage annet enn gutt, så er nesten 100% sikker på at det er gutt denne gangen også. 
 
Oppdatert :)
 
Jeg tror det er jente:)
 
Jeg tror gutt! Både jeg og mannen omtaler lillevenn i magen som han :) Blir spennende å se på ordiner ul i januar :)
 
Oppdatert! :)
 
Jente...

Men det er jo etter jeg var på ultralyd og hun sa det så veldig feminint ut.
 
Oppdatert :)

PS: Jeg har også "tippet" gutt etter at ul sa gutt, hihi ;)
 
Da må jeg nok si jente, er ihvertfall det alle andre ser ut til å tro :)
 
jeg tror det er jente og jeg hadde rett :) jente i magen her :)
 
Back
Topp