M
Moderator Tonje
Guest
Mange av dere har nok valgt å ha noen av svangerskapskontrollene hos jordmor, har du god kjemi med jordmor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og! Sist var det ikke full klaff dessverre, jeg ble så redd mot slutten og jordmor ivaretok ikke meg eller støttet meg, så det hjalp ikke akkurat på. Denne gangen føder jeg mest sannsynlig midt i fellesferien og da vet jeg det er mange vikarer. Er redd det kan påvirke opplevelsen..Dette er 3 gang jeg går til samme jordmor. Hun var super hun som fulgte meg opp med de 2 første også, men hun jeg går til er bare magisk. Snakk om sympatiske mennesker <3
Jeg er mer engstelig for kjemien med jordmor under fødsel!!!
Det er akkurat det.. fellesferien.. Jeg er utrolig var på dette med kjemi under fødsel og klarte å ta motet til meg sist å gi beskjed.Jeg og! Sist var det ikke full klaff dessverre, jeg ble så redd mot slutten og jordmor ivaretok ikke meg eller støttet meg, så det hjalp ikke akkurat på. Denne gangen føder jeg mest sannsynlig midt i fellesferien og da vet jeg det er mange vikarer. Er redd det kan påvirke opplevelsen..