Har du funnet navn til babyen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Her blir det Tor Oliver. Ikke helt fornøyd, men finner seriøst ingen guttenavn jeg virkelig liker.

Vi har blitt enig om fornavn og håper det passer :) men jeg har lyst på et mellomnavn, men finner ikke et som passer. Samboer foretrekker å ikke ha mellomnavn så kan hende det kun blir et navn da

Navn er vanskelig!!! Vi har veldig ulike ønsker og ulik smak så vet ikke hvordan vi skal bli enig :p blir nok ikke tatt noen avgjørelse før han er ute.... Synes jentenavn et enklere..

Luca

Frida blir det her, hvis det er jente når den kommer ut også så klart :-P

19 dager til termin og nå tror jeg jaggu meg,vi har funnet ett navn til jente og ett navn til gutt,som vi kan enes om OG liker,begge to (+ de tre andre ungene er med på)! ;)
Så nå må vi se om vi får vår 4.sønn eller vår første datter om ikke lenge! :)
Navnløs blir h*n ihvertfall ikke!

Ååå, det er to uker til termin og vi har ikke navn. Syns det er vanskeligere med gutter enn jenter

Nicolai ble det her:love7

Ååå, det er to uker til termin og vi har ikke navn. Syns det er vanskeligere med gutter enn jenter
Vi har heller ikke funnet navn. Venter jente og syns det er vanskeligere med jentenavn enn guttenavn :P Om det hadde vært gutt så hadde navnet vært klart. :)

Har to jentenavn og to guttenavn, men bestemmer vel når barnet kommer og vi ser hva som passer.

Vi har heller ikke funnet navn. Venter jente og syns det er vanskeligere med jentenavn enn guttenavn :P Om det hadde vært gutt så hadde navnet vært klart. :)
Hvilket guttenavn hadde dere,da? :)
Gratulerer med jente i magen og lykke til med fødselen!:)

Back
Topp