Har DU fridd?

eplemos

Forumet er livet
Om du er dame og har fridd, hvordan gjorde du det?
Hvordan reagerte han? Måtte du bytte ringene? Evt noe annet spes?

Ja... [:D] Heeeelt teit, men jeg lagde et kort til ham (dritstygt forøvrig) der jeg skreiv litt om oss, om det som hadde vært og det jeg håpte kom til å bli. Og om han ville gifte seg med meg! [:D]

Jeg hadde kjøpt ringene, min passet jo og det gjorde hans også.

Han sa ja... [8D]

Ja, det har jeg [:)]
Vi så ett program på tv om frierier og sånn og da snakka han om han ville ikke hatt det sånn, men sånn og sånn. Så tok til meg det han sa og kjøpte ringer og roser og fant ett romantisk sted like ved her, ute hos naboen faktisk [8D] Så la jeg ett pledd der og ringene og rosene utover også fikk jeg kameraten hans til ta bind for øynene hans og lede han til meg,så satt vi der å holdt hender og fortalte hvor mye han betyr for meg osv, også tok jeg av bindet, åpnet ringene og spurte om han ville gifte seg med meg, og han sa VELDIG rørt ja [:D] Han ble sååå rørt og sååå glad [:)]

Jeg fridde ja.

Jeg bad x-samboer om å velge et tall mellom 1 og 31.
Han sa 25, så da spurte jeg han om han ville gifte seg med meg 25 august 2005.

Litt mer romantisk enn det høres ut var det altså... hehe
han reagerte med et JAAAAA også koste vi og kysset resten av dagen. hehe

Ang ringer, ville vi være veldig gameldags og vente med ring på fingerne til vi var gifte.

Eventyret sluttet ( og et nytt begynte) med at jeg stod med positiv g-test i ene handa og invitasjoner i andre...
Gudskjelov! hehe

Nei, men skal fri i desember. På Londontur :) Har målt fingeren med en av mine gamle ringer som passet perfekt. Fikk han til å tro at jeg skulle kjøpe ring til mamma i julegave og at hun har litt større finger enn meg og litt mindre enn hans, så hvis jeg målte begge oss og tok en str. i mellom. Han bet på han :P

Back
Topp