Har du fortalt nyheten til sjefen?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Hvis ikke... Når har du tenkt å fortelle det?

Jeg har ikke fortalt det ennå..
Vet ikke helt når jeg kommer til å si det heller. :P

Hvis ikke... Når har du tenkt å fortelle det?

Jeg har ikke fortalt det ennå..
Vet ikke helt når jeg kommer til å si det heller. :p

Planen er egentlig å si det 13+0, men det kan hende jeg må si det uken før pga julebord. Vil helst si det til familien min først.

Skal på ultralyd om en uke, før det tør jeg ikke tro på det selv en gang. Men sier nok ingenting til familien og andre før nærmere jul tenker jeg.

Jag kommer nog säga de efter nästa ul om allt ser bra ut. Eftersom ja måste tillrättalägga mina arbetsuppgifter. Och då känner ja att ja lika gärna kan säga som de är☺️

Ja. Siden jeg er sykemeldt :) Hadde uansett ville fortalt det tidlig, slik at sjefen kunne være litt forberedt på å finne en erstatter til meg.

Ja. Siden jeg er sykemeldt :) Hadde uansett ville fortalt det tidlig, slik at sjefen kunne være litt forberedt på å finne en erstatter til meg.

Jeg kommer til å si det til sjefen før resten av kollegene av samme grunn - han må få finne en erstatter kjapt :) Men ikke før ul såklart!

Venter til eg må! Er lovd en stilling og redd eg ikkje får så mye om eg sier det før, hun vet jo kor dårlig eg blir i bekkenet!

Jeg sier det dagen før julebordet til sjefen og på julebordet til resten tenker jeg :-) har en veldig fin jobb, og alle der er som mine venniner så kommer til å behandle de som det også :-)

Prøver å vente en stund til. Men kommer helt ann på formen. Jeg bor jo tett på makkerene mine i to døgn om gangen og vi er ute på veldig mye forskjellig, så plutselig er jeg nødt til å si det pga kvalme eller løft

Sa det for en uke soden til sjefen. Vi er gode venner. Jeg er veldig dårlig så blir en del borte fra jobb.

Ikke lyst å si det før etter tidlig ul som er i uke 11. Da har de nok tid til å finne vikar, mens jeg selv er kommet til uke 12

Måtte si det til han da jeg ble sykmeldt pga stor blødning. Ellers hadde jeg ønsket å vente lengst mulig.

Sa det da jeg var 7 uker. Måtte forklare hvorfor jeg hadde tenkt til å ta hjemmekontor dagen etter (og for å forklare dårlig effektivitet)

Jeg har sagt det. For har en arbeidsdag som trenger en del tilrettelegging for at jeg skal kunne være der. Og min sjef ble kjempe glad :-D

Vett ikke hva tid jeg kommer til og si det. Begynte i ny jobb i september . Så har egentlig lyst å vente lengst mulig. Ska og få ny sjef i januar. Og jeg må jobbe meg opp permisjonspenger. Har bare 55% stilling

Jeg sa det på mandag. Hun ble glad på mine veine;) gruet meg til å fortelle det, men det gikk jo over all forventning. Godt å være ferdig. Venter nok litt med å fortelle det til kollegene.

Back
Topp