Har du forsikret barnet i magen?

Steph87

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Mannen min insisterte på at vi måtte forsikre den ufødte bebisen og meg hvis noe skulle skje under fødsel/fram til familieforsikringen vår "tar over" fra 6 mnd alder.
Er det flere her som har forsikret mageboeren sin/seg selv med gravidforsikring?

Nop..

Gikk for en gratis forsikring fra Codan. Den dekker sikkert ikke så mye, men alternativet var å ikke ha forsikring i du hele tatt :)

Får sikkert kun begrenset forsikring fordi han et prematur... Samme skjedde med storesøster å har ikle fått full forsikring på hun heller. Kan søke om full etter første klasse

Mannen min insisterte på at vi måtte forsikre den ufødte bebisen og meg hvis noe skulle skje under fødsel/fram til familieforsikringen vår "tar over" fra 6 mnd alder.
Er det flere her som har forsikret mageboeren sin/seg selv med gravidforsikring?
Nei, visste ikke at det fantes.

Hadde ikke tenkt på det selv, men mannen min har visst undersøkt dette ;) vi kjøpte via IF, betalte et engangsbeløp, helt overkommelig. Tror ikke dette er så utbredt? Hører ikke om så mange andre som forsikrer seg mot skade/sykdom osv ifm fødsel/de første mnd etter fødsel. Nå er hvertfall mannen min hakket roligere, tror dette har noe med et par fødselshistorier han har blitt servert nå den siste tiden.. Moren min mistet mye blod da hun fødte meg da livmoren ikke trakk seg sammen, han er kanskje redd for at det skal skje med meg.. Og da ikke helt trygg på at jeg ønsker å føde på en avdeling uten smertelindring og hjelp. (Vi blir selvfølgelig flyttet om noe skulle skje)

Spedbarnsforsikring når han blir født tror Gjensidige har en

Nei, det har vi ikke gjort.

Nei :)

Får sikkert kun begrenset forsikring fordi han et prematur... Samme skjedde med storesøster å har ikle fått full forsikring på hun heller. Kan søke om full etter første klasse
What?? Så teit! :( Har en jobb framover med å undersøke med alle selskapene da..

What?? Så teit! :( Har en jobb framover med å undersøke med alle selskapene da..
Men Sarah var også dysmatur å fikk cmv infeksjon da hun var 10 uker gammel. Mulig det slo ut å

Back
Topp