Har du fjernet en føflekk? (eller flere?)

Legen sa hun skulle skrive, men nå ringte de fra kontoret og sa at det var kommet informasjon om at den var godartet og ikke noe behov for videre oppfølging. Det var jo fint :) Som forventet, men fint.

Legen sa hun skulle skrive, men nå ringte de fra kontoret og sa at det var kommet informasjon om at den var godartet og ikke noe behov for videre oppfølging. Det var jo fint :) Som forventet, men fint.
Så godt :happy:

Jeg fikk fjernet en i går. Etter litt søken om når jeg kunne regne med at lokalbedøvelse gikk ut kom jeg innom div forum og det fremsto som ganske vanlig.

Jeg vet jo at mannen min fjernet to for noen år siden.

Videre googling er ikke lurt. (man googlet fort på seg dødsangst da) Men jeg kom innom en artikkel jeg ga opp etterhvert da men den dreide seg om hvordan man skal klare å fange opp alle farlige og redusere alle ufarlige som blir fjernet for det er en flasketut det at de undersøkes patologisk.

Jeg angrer uansett ikke på at jeg fikk tatt bort min selv om legen sier den trolig er ufarlig, den har plaget meg en stund. Jeg får brev fra legen når svaret er klart og aner nå ikke hvor lang tid det tar da.

Innstiller meg på at det ikke kommer før stingene er tatt (7-10 dager etter fjerning) for min erfaring er ikke at brev fra legen kommer fort.

Men det er jo trolig helt ufarlig. Sa turnuslegen. Ja, for jeg var ikke hos fastlegen min. Jeg fikk time hos turnuslegen for å slippe å vente så lenge. Og det er greit det. Gitt at svaret bare er "det var helt greit"

Litt rambling med div tanker her.

Jeg bør legge fra meg disse tankene et par uker.
Jeg har også fjernet en føflekk. Denne var i ansiktet. Bare noen år gammel, og ganske mørk i fargen. Fikk svar noen dager senere om at dette var en helt normal føflekk.

Greit å få fjernet den likevel. Jeg har en god del føflekker, og mange jeg egentlig ønsker å fjerne pga kreftrisiko.

Har fjernet flere og nå må keg gjøre det igjen snart:-/

Så bra du har fått svar og at alt var bra :)

Ja, det gikk fortere enn forventet, jeg forventet ikke svar før i februar, dels fordi jeg vet at legen gjerne bruker lang tid på å sende brev. Telefon går jo kjappere, men når man forventer et brev og får en telefon stiger pulsen et øyeblikk....

Ja, det gikk fortere enn forventet, jeg forventet ikke svar før i februar, dels fordi jeg vet at legen gjerne bruker lang tid på å sende brev. Telefon går jo kjappere, men når man forventer et brev og får en telefon stiger pulsen et øyeblikk....
Ja det er sant. Hadde nok fått økt puls jeg og ja.

Back
Topp