Har du følelse på en dato?

Har termin 18. oktober, men tipper 11. fordi da er det nøyaktig fire år siden samboeren og jeg traff hverandre. Synes det hadde vært litt hyggelig [emoji5]
 
Har termin den 19. men alltid sagt hun kommer den 16. :p
De andre to har kommet på menstermin (2 dager etter og 3 dager før), så ikke helt usannsynlig at jeg får rett :p Menstermin er 14. oktober, men min egen EL-termin er den 16. :cool:


Edit: Jeg tok feil! :p 27. september gitt :rolleyes:
 
Last edited:
Har termin 26.10, men fordi jeg er så lei, og føler det ikke er noe håp lenger, tipper jeg at han i ren ondskap ligger og godgjør seg til 10.11 i stedet....
 
Jeg har hatt en følelse på tallet 20 helt siden jeg fant ut jeg var gravid. Og den 20. september startet det med uregelmessige tak i mage og rygg. Gutten kom 21. september, termin er/var den 3. oktober. Så jeg hadde på en måte rett :)
 
Hmm... tror 16. Oktober :p har termin 19.

Eller 9. Eller kanskje 12.

Men forbereder meg på å gå over termin. :)
 
Jeg hadde ingen bestemt dato, men trodde han ville komme før termin. Samboeren tippet 1. oktober. Men han kom altså 23. september :)
 
Ingen følelse men tviler på at hun holder seg inni der til etter termin (som er 29.10). Storebror kom 4 dager før termin og statistikken sier jo at andregangsfødende som regel føder tidligere (på den andre siden, statistikk og fødsel går ikke i hop, spør du meg). I tillegg føler jeg at deg jobbes med ting der inne. Sitter å knipe igjen her, for 1) jeg trenger tid til å slappe av 2) ting er ikke ferdig i huset 3) jeg er redd storebror ikke er klar til å 'bli forlatt'..
Er det bare meg som vil at babyen holder seg inne litt til?
 
Kanskje den 29.09.. førstemann kom på svigermor sin 60'årsdag, så da må vel nr 2 komme på bryllupsdagen dems [emoji23]
Termin 04.10
 
Ingen følelse, men kanskje jeg kan være heldig å få en uke før tiden denne gang siden jeg har gått 7 dager øver med begge de to andre !? Isåfall , 29.09, termin 06.10. Men drøyer det vell denne snuppa åg [emoji36]
 
19. Aner ikke hvorfor. Har termin 24., er redd jeg må gå over
 
Etter kontroll på sykehuset i går ble det fastslått at jeg ikke kommer til å gå til termin (23.). Så da håper jeg på den 14.!
 
Har termin 20 oktober. Meeen... Fikk lungemodningssprøyte uke 30, første ble født uke 36. Har nå 1-1.5 cm livmorhals, ca 3 cm åpning og moden ifølge sjekk på sykehuset igår. Mannen min tror jeg føder nå i helga natt til søndag. Selv tror jeg at jeg må gå som jeg går i minst 1 uke til
 
Har en følelse på 9/10[emoji85] går igjen et 9 tall i nesten alle bursdager i familien [emoji33] har termin 22/10
 
1.oktober, bryllupsdagen til mamma og pappa og seks dager før termin. Eg kom på bryllupsdagen til mormor og morfar fem dager før termin, så det er en fin tradisjon å ta videre [emoji4]
Og 1.oktober kom og gikk... (ikke over enda, men blir nok ikke i dag likevel [emoji14]).
Fått en liten nevø i dag da [emoji173] så greit at søskenbarna får hver sin dag [emoji4]
 
Back
Topp