Har du følelse på en dato?

M

Moderator Steffen

Guest
Når tror du fødselen starter? Har du stilt deg inn på en dato - og er det på termindagen? :)
 
Sambo, sier 3 dager før termin som vil bli den 26/10. Jeg selv er helt blank eller på overtid [emoji85] termin er 29/10
 
Heh, ikke akkurat - men har en gjettekonkurranse gående på jobb, så har gjettet på dagen etter termin ^^
 
Ingen følelse. Alle sier 22 siden jeg har født 4 dager før på de 3 forrige. [emoji23]
 
Har ingen følelse i det hele tatt [emoji1] Men forbereder meg på å gå over tiden [emoji85] termin 27.10.
 
Jeg innbilte meg 29.sept (termin 3/10), siden sambo egentlig var opptatt med jobb den kvelden, men så lenge hadde ikke mini tid til å vente ;)
 
Håper på 31 oktober, og det er to dager etter termin. Er førstegangs så har ikke tidligere erfaring å sammenligne med. Men håper hun trives godt i magehuset og vil bli der til rundt termin. :Heartpink
 
Ingen følelse.. Men har et håp om 14. okt, 1 uke før termin! Det blir et psykisk pluss for en superlei gravid!
 
Jeg blir satt i gang senest på termin, og har ingen forhåpninger om at hun kommer noe før :/
 
Har termin 21, men har en følelse på i løpet av høstferien. 7 kanskje!
 
Har termin 24. Kan gå en uke over hvis alt står bra til med oss, men jeg tipper på at ho kommer nerme termin dato siden jeg skal på sykehuset en uke før og da skal han få lov til å røske litt så det kanskje starter av seg selv, eller så tror jeg at jeg blir satt igang på termin dato.
 
Har termin om 8 dager (4 oktober) men har en følelse på torsdag 28/9, skal også strippes i morgen dersom jeg er moden. Håper jeg får riktig :) mannen tippet 29, altså fredag!
 
Har termin 8/10 og av en eller anna grunn har jeg en følelse på 4-5/10. Samtidig er min egen termin 12/10, så har "bestemt" meg for å ikke bli utålmodig før etter den datoen....
 
1.oktober, bryllupsdagen til mamma og pappa og seks dager før termin. Eg kom på bryllupsdagen til mormor og morfar fem dager før termin, så det er en fin tradisjon å ta videre [emoji4]
 
Jeg tipper 26 eller 27. Da skal barnefar i retten.. Han har det skriftlig fra dommer at de må utsette dersom det ender med fødsel, så det hadde jo vært typisk;) Det er vel litt typisk at alt kommer på en gang. Terminen er 23:wtf:
 
Jeg er overbevist om at ungen kommer 28. oktober! :p
Termin er 25.10, før OUL var den 18.10, men jeg har vært overbevist om at 28.10 er datoen helt siden jeg fant ut at jeg var gravid. Kommer til å få sjokk dersom ungen skulle finne på å komme før tiden, men det er vel heller lite sannsynlig som førstegangsfødende. Om noe havner vi vel ut i november før hun dukker opp :rolleyes:
 
Termin OUL er 23.10, tidligere var den 14.10.
Jeg har en følelse på at den første stemmer mer. Så tipper mageboeren kommer 15.-18. oktober.
 
Back
Topp